Ako uviedol denník Právo, jeden z klientov sa pre tieto komplikácie musel predčasne vrátiť, ďalších päť Čechov zaplatilo. Turista, ktorý sa vrátil domov, trávil dovolenku v Grécku, ostatní na Malorke.
Autor TASR
Praha 25. septembra (TASR) - Niekoľko českých turistov sa na Malorke a v Grécku dostalo pre bankrot britskej cestovnej kancelárie Thomas Cook do problémov. Hotelieri od týchto zákazníkov českej dcérskej kancelárie Neckermann požadovali osobné preplatenie pobytu.
Ako uviedol denník Právo, jeden z klientov sa pre tieto komplikácie musel predčasne vrátiť, ďalších päť Čechov zaplatilo. Turista, ktorý sa vrátil domov, trávil dovolenku v Grécku, ostatní na Malorke.
"Išlo o klientov cestovnej kancelárie Neckermann, ktorí trávia dovolenku v hoteli na Malorke," potvrdil pre Právo podpredseda Asociácie cestovných kancelárií ČR Jan Papež. Podľa neho však rokovania pokračujú a Neckermann turistom sumu následne preplatí.
Šéf marketingu CK Neckermann Jan Šrámek v utorok (24. 9.) priznal, že niektoré hotely, v ktorých má cestovná kancelária zabezpečené pobyty pre svoje zájazdy, žiadajú v dôsledku vzniknutej situácie garancie o platbách za služby a ďalšie veci.
"Väčšina hotelierov nás podporuje a chápu situáciu, niektorí však v dôsledku súčasnej atmosféry žiadajú rôzne garancie. Tie sa nám zatiaľ vo väčšine prípadov darí poskytovať," dodal Šrámek.
Ako uviedol denník Právo, jeden z klientov sa pre tieto komplikácie musel predčasne vrátiť, ďalších päť Čechov zaplatilo. Turista, ktorý sa vrátil domov, trávil dovolenku v Grécku, ostatní na Malorke.
PREČÍTAJTE SI TIEŽ: Na dovolenke so skrachovanou CK Thomas Cook je stále 33 Slovákov
"Išlo o klientov cestovnej kancelárie Neckermann, ktorí trávia dovolenku v hoteli na Malorke," potvrdil pre Právo podpredseda Asociácie cestovných kancelárií ČR Jan Papež. Podľa neho však rokovania pokračujú a Neckermann turistom sumu následne preplatí.
Šéf marketingu CK Neckermann Jan Šrámek v utorok (24. 9.) priznal, že niektoré hotely, v ktorých má cestovná kancelária zabezpečené pobyty pre svoje zájazdy, žiadajú v dôsledku vzniknutej situácie garancie o platbách za služby a ďalšie veci.
"Väčšina hotelierov nás podporuje a chápu situáciu, niektorí však v dôsledku súčasnej atmosféry žiadajú rôzne garancie. Tie sa nám zatiaľ vo väčšine prípadov darí poskytovať," dodal Šrámek.