Prístavný most dosiahol najvyššiu intenzitu dopravy na úrovni 120.000 áut za deň a ročne ho využije viac ako 35 miliónov áut.
Autor TASR
Bratislava 1. novembra (TASR) – Najvyťaženejšími diaľničnými úsekmi sú práve časti ciest na západnom Slovensku v okolí Bratislavy. Podľa diaľničiarov medzi ne patrí napríklad tunel Sitina, Most Lafranconi a Prístavný most.
"V tuneli Sitina bola dosiahnutá najvyššia intenzita dopravy na úrovni 65.000 vozidiel za deň," vyčíslil šéf Národnej diaľničnej spoločnosti (NDS) Milan Gajdoš. Ročne to tak pre tento 1,4-kilometrový tunel znamená 18 miliónov áut. Tunel bol otvorený v roku 2007 a doteraz ním podľa Gajdoša prešlo približne 100 miliónov áut.
V prípade Mosta Lafranconi dosahujú najvyššie intenzity dopravy hodnotu 75.000 áut za 24 hodín. Ročne ním podľa NDS prejde približne 21 miliónov áut. Ale napríklad Prístavný most dosiahol najvyššiu intenzitu dopravy na úrovni 120.000 áut za deň a ročne ho využije viac ako 35 miliónov áut.
"V tuneli Sitina bola dosiahnutá najvyššia intenzita dopravy na úrovni 65.000 vozidiel za deň," vyčíslil šéf Národnej diaľničnej spoločnosti (NDS) Milan Gajdoš. Ročne to tak pre tento 1,4-kilometrový tunel znamená 18 miliónov áut. Tunel bol otvorený v roku 2007 a doteraz ním podľa Gajdoša prešlo približne 100 miliónov áut.
V prípade Mosta Lafranconi dosahujú najvyššie intenzity dopravy hodnotu 75.000 áut za 24 hodín. Ročne ním podľa NDS prejde približne 21 miliónov áut. Ale napríklad Prístavný most dosiahol najvyššiu intenzitu dopravy na úrovni 120.000 áut za deň a ročne ho využije viac ako 35 miliónov áut.