Cieľom tohto projektu je postupné sprístupnenie služieb štátu (e-Government) ľuďom prostredníctvom pôšt.
Autor TASR
Bratislava 14. apríla (TASR) – Slovenská pošta chce do roku 2014 ponúkať ľuďom elektronické služby na 800 pobočkách v rámci Slovenska. Doteraz sú otvorené len dve pracoviská, ktoré takéto služby poskytujú. Jedno je na pošte Trenčín 1 a druhé na pošte Bratislava 4. Ľudia na nich môžu získať výpis z Obchodného registra na právne účely, či overenie originality elektronického čipu Osvedčenia o evidencii vozidla.
"Vo veľmi krátkom čase by sme chceli zriadiť ďalších desať pracovísk rovnomerne rozmiestnených po celom území Slovenska," priblížila generálna riaditeľka Slovenskej pošty Marcela Hrdá. Na tento projekt si bude pošta podľa jej slov vyberať pobočky otvorené do neskorých nočných hodín. "Aby boli naše služby dostupné ľuďom aj v mimopracovnom čase," dodala Hrdá. Do roku 2014 tak chce Slovenská pošta sprístupniť takéto služby na 800 poštách.
Cieľom tohto projektu je postupné sprístupnenie služieb štátu (e-Government) ľuďom prostredníctvom pôšt. Slovenská pošta doteraz podpísala tri memorandá o spolupráci v oblasti e-Governmentu, a to s ministerstvom financií, Úradom pre geodéziu, kartografiu a katastra SR a s ministerstvom vnútra.
"Vo veľmi krátkom čase by sme chceli zriadiť ďalších desať pracovísk rovnomerne rozmiestnených po celom území Slovenska," priblížila generálna riaditeľka Slovenskej pošty Marcela Hrdá. Na tento projekt si bude pošta podľa jej slov vyberať pobočky otvorené do neskorých nočných hodín. "Aby boli naše služby dostupné ľuďom aj v mimopracovnom čase," dodala Hrdá. Do roku 2014 tak chce Slovenská pošta sprístupniť takéto služby na 800 poštách.
Cieľom tohto projektu je postupné sprístupnenie služieb štátu (e-Government) ľuďom prostredníctvom pôšt. Slovenská pošta doteraz podpísala tri memorandá o spolupráci v oblasti e-Governmentu, a to s ministerstvom financií, Úradom pre geodéziu, kartografiu a katastra SR a s ministerstvom vnútra.