Ktoré úseky diaľnic či rýchlostných ciest by teda chcelo ministerstvo v budúcom roku začať stavať, zatiaľ minister nechcel konkretizovať.
Autor TASR
Bratislava 8. januára (TASR) - V roku 2017 musí ministerstvo dopravy rozhodnúť nielen o tom, ako a kedy sa bude stavať diaľnica v Prešove, ale aj o tom, z čoho sa budú stavať diaľnice počas nasledujúcich rokov. Toto považuje za najväčšie výzvy tohto roka šéf rezortu dopravy Árpád Érsek.
"Eurofondy sú prakticky vyčerpané a štátny rozpočet nám pri súčasnom nastavení dlhovej brzdy neumožní stavať všetko, čo by sme chceli," priblížil minister pre TASR.
Ktoré úseky diaľnic či rýchlostných ciest by teda chcelo ministerstvo v budúcom roku začať stavať, zatiaľ minister nechcel konkretizovať. "Kým nebude jasné, koľko peňazí máme k dispozícii, nebolo by odo mňa zodpovedné hovoriť o konkrétnych úsekoch," odôvodnil Érsek.
Určite sa však podľa neho musí pokračovať v príprave novej výstavby. "Chceme spustiť nové projekty z Operačného programu Integrovaná infraštruktúra (OPII) aj na podporu verejnej osobnej dopravy," avizoval Érsek. Hýbať sa musí podľa neho aj práca na dopravnom genereli či na novom stavebnom zákone.
"Eurofondy sú prakticky vyčerpané a štátny rozpočet nám pri súčasnom nastavení dlhovej brzdy neumožní stavať všetko, čo by sme chceli," priblížil minister pre TASR.
Ktoré úseky diaľnic či rýchlostných ciest by teda chcelo ministerstvo v budúcom roku začať stavať, zatiaľ minister nechcel konkretizovať. "Kým nebude jasné, koľko peňazí máme k dispozícii, nebolo by odo mňa zodpovedné hovoriť o konkrétnych úsekoch," odôvodnil Érsek.
Určite sa však podľa neho musí pokračovať v príprave novej výstavby. "Chceme spustiť nové projekty z Operačného programu Integrovaná infraštruktúra (OPII) aj na podporu verejnej osobnej dopravy," avizoval Érsek. Hýbať sa musí podľa neho aj práca na dopravnom genereli či na novom stavebnom zákone.