Kampaň sa podľa Alice Štrbavej zo SACR spustila 16. decembra a skončila v týchto dňoch.
Autor TASR
Bratislava 20. januára (TASR) - Reklamný spot o Slovensku, ktorý pripravila v rámci zimnej kampane Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR), zaznamenal na YouTube spolu vyše 6,23 milióna zobrazení. Z toho takmer milión návštevníkov portálu v Poľsku, Rusku a Maďarsku ho aj dopozeralo celý.
Kampaň sa podľa Alice Štrbavej zo SACR spustila 16. decembra a skončila v týchto dňoch. V Poľsku spot zaznamenal 1,4 milióna zobrazení a dopozeralo ho 330.000 divákov. V Rusku to bolo 2,6 milióna zobrazení, z toho 347.000 ľudí ho dopozeralo a v Maďarsku 2,2 milióna zobrazení a celý ho vzhliadlo vyše 240.000 ľudí.
"Aj zimná kampaň, pre ktorú sme ako nosič využili YouTube potvrdila, že v súčasnej dobe je to najúčinnejšia forma oslovovania cieľových skupín a zároveň najmerateľnejší nástroj reklamy," zhodnotila generálna riaditeľka SACR Marta Kučerová.
Napríklad v Rusku si video pozrelo približne 8 % ľudí cez tablet alebo smartphone. V Poľsku sa zase kampaňou podarilo zasiahnuť prevažne mladšiu generáciu do 25 rokov, v Maďarsku a Rusku to však bolo naopak. Tu spot zaujal najmä strednú a staršiu generáciu nad 45 rokov.
Kampaň sa podľa Alice Štrbavej zo SACR spustila 16. decembra a skončila v týchto dňoch. V Poľsku spot zaznamenal 1,4 milióna zobrazení a dopozeralo ho 330.000 divákov. V Rusku to bolo 2,6 milióna zobrazení, z toho 347.000 ľudí ho dopozeralo a v Maďarsku 2,2 milióna zobrazení a celý ho vzhliadlo vyše 240.000 ľudí.
"Aj zimná kampaň, pre ktorú sme ako nosič využili YouTube potvrdila, že v súčasnej dobe je to najúčinnejšia forma oslovovania cieľových skupín a zároveň najmerateľnejší nástroj reklamy," zhodnotila generálna riaditeľka SACR Marta Kučerová.
Napríklad v Rusku si video pozrelo približne 8 % ľudí cez tablet alebo smartphone. V Poľsku sa zase kampaňou podarilo zasiahnuť prevažne mladšiu generáciu do 25 rokov, v Maďarsku a Rusku to však bolo naopak. Tu spot zaujal najmä strednú a staršiu generáciu nad 45 rokov.