Spoločnosť dospela k takémuto kroku pre potrebu odlíšiť značku ZSSK od ďalších železničných spoločností - Železničnej spoločnosti Cargo Slovakia (ZSSK Cargo) a Železníc Slovenskej republiky (ŽSR).
Autor TASR
Bratislava 2. februára (TASR) - Štátna Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) si pridá do názvu označenie "národný dopravca". O registráciu tohto výrazu už spoločnosť požiadala na Úrade priemyselného vlastníctva SR. Ako prvý informáciu priniesol denník Sme.
Spoločnosť dospela k takémuto kroku podľa hovorcu firmy Tomáša Kováča pre potrebu odlíšiť značku ZSSK od ďalších železničných spoločností - Železničnej spoločnosti Cargo Slovakia (ZSSK Cargo) a Železníc Slovenskej republiky (ŽSR). Keďže je podľa neho s nimi často zamieňaná.
"Radi by sme vyvrátili nepravdy o premaľovávaní vlakov, respektíve nákladnom rebrandingu celej spoločnosti. O takýchto veciach sme nikdy nehovorili, ani o nich neuvažovali," doplnil Kováč. Zmena podľa neho nastala v logu, kam pribudol výraz "národný dopravca".
"ZSSK v najbližšej dobe neplánuje väčšiu zmenu svojej korporátnej identity, nanajvýš jednoduchú aktualizáciu niektorých materiálov, ako sú napríklad emailové podpisy či hlavičkové papiere, vývesky, a podobne," vymenoval hovorca.
Spoločnosť podľa neho výrazom "národný dopravca" označila 22 vozňov a tri rušne. "Doplnenie nového loga do materiálov používaných našou spoločnosťou bude prebiehať v horizonte niekoľkých rokov a postupne," avizoval. V súčasnosti sa podľa neho nové logo používa len na novo vyprodukované materiály. "Dnes neplánujeme ani zmenu uniforiem, cestovných lístkov, či pečiatok a už vôbec nie premaľovávanie rušňov či vozňov," dodal hovorca.
Do dnešného dňa predstavovali podľa Kováča náklady súvisiace s doplnením textu do loga spolu 832 eur.
Spoločnosť dospela k takémuto kroku podľa hovorcu firmy Tomáša Kováča pre potrebu odlíšiť značku ZSSK od ďalších železničných spoločností - Železničnej spoločnosti Cargo Slovakia (ZSSK Cargo) a Železníc Slovenskej republiky (ŽSR). Keďže je podľa neho s nimi často zamieňaná.
"Radi by sme vyvrátili nepravdy o premaľovávaní vlakov, respektíve nákladnom rebrandingu celej spoločnosti. O takýchto veciach sme nikdy nehovorili, ani o nich neuvažovali," doplnil Kováč. Zmena podľa neho nastala v logu, kam pribudol výraz "národný dopravca".
"ZSSK v najbližšej dobe neplánuje väčšiu zmenu svojej korporátnej identity, nanajvýš jednoduchú aktualizáciu niektorých materiálov, ako sú napríklad emailové podpisy či hlavičkové papiere, vývesky, a podobne," vymenoval hovorca.
Spoločnosť podľa neho výrazom "národný dopravca" označila 22 vozňov a tri rušne. "Doplnenie nového loga do materiálov používaných našou spoločnosťou bude prebiehať v horizonte niekoľkých rokov a postupne," avizoval. V súčasnosti sa podľa neho nové logo používa len na novo vyprodukované materiály. "Dnes neplánujeme ani zmenu uniforiem, cestovných lístkov, či pečiatok a už vôbec nie premaľovávanie rušňov či vozňov," dodal hovorca.
Do dnešného dňa predstavovali podľa Kováča náklady súvisiace s doplnením textu do loga spolu 832 eur.