Železničiari pôvodne odhadovali cenu za zákazku vo výške 11,2 milióna eur bez DPH. V súťaži dostali jednu ponuku.
Autor TASR
Bratislava 6. septembra (TASR) - Štátnu Železničnú spoločnosť Slovensko (ZSSK) vyjde modernizácia vozňov na 11,06 milióna eur bez dane z pridanej hodnoty (DPH). Zákazku pre dopravcu zabezpečia Železničné opravovne a strojárne Zvolen.
Vyplýva to z oznámenia o výsledku súťaže, ktoré bolo zverejnené vo vestníku verejného obstarávania. Železničiari pôvodne odhadovali cenu za zákazku vo výške 11,2 milióna eur bez DPH. V súťaži dostali jednu ponuku.
Dodávateľ má pre dopravcu konkrétne zabezpečiť modernizáciu motorových vozňov radu 810 a prívesných vozňov radu 011 na osem kusov dvojdielnych motorových jednotiek s oceľovou konštrukciou v zložení motorový vozeň a riadiaci vozeň s ich vzájomným pevným prepojením.
Tieto motorové jednotky musia byť v súlade s predpismi a normami platnými v Slovenskej republike a príslušnými vyhláškami Medzinárodnej železničnej únie. "Všetky dodané motorové jednotky musia byť technicky identické," zdôraznila ZSSK.
Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je aj dodanie technickej a výkresovej dokumentácie potrebnej na prevádzku a údržbu či zaškolenie zamestnancov železničnej spoločnosti z obsluhy a údržby. Súčasne aj dodanie potrebných technologických prístrojov a diagnostických zariadení. Zákazka nebude spolufinancovaná z eurofondov.
Vyplýva to z oznámenia o výsledku súťaže, ktoré bolo zverejnené vo vestníku verejného obstarávania. Železničiari pôvodne odhadovali cenu za zákazku vo výške 11,2 milióna eur bez DPH. V súťaži dostali jednu ponuku.
Dodávateľ má pre dopravcu konkrétne zabezpečiť modernizáciu motorových vozňov radu 810 a prívesných vozňov radu 011 na osem kusov dvojdielnych motorových jednotiek s oceľovou konštrukciou v zložení motorový vozeň a riadiaci vozeň s ich vzájomným pevným prepojením.
Tieto motorové jednotky musia byť v súlade s predpismi a normami platnými v Slovenskej republike a príslušnými vyhláškami Medzinárodnej železničnej únie. "Všetky dodané motorové jednotky musia byť technicky identické," zdôraznila ZSSK.
Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je aj dodanie technickej a výkresovej dokumentácie potrebnej na prevádzku a údržbu či zaškolenie zamestnancov železničnej spoločnosti z obsluhy a údržby. Súčasne aj dodanie potrebných technologických prístrojov a diagnostických zariadení. Zákazka nebude spolufinancovaná z eurofondov.