Prieskum bol realizovaný na vzorke 4434 občanov SR vo veku od 14 do 79 rokov.
Autor TASR
Bratislava 24. mája (TASR) – V súboji o slovenského televízneho diváka sa znižujú rozdiely medzi jednotlivými hráčmi na trhu. Súkromné televízne skupiny Markíza Group a JOJ Group dobieha verejnoprávna RTVS.
Takýto vývoj zaznamenal Národný prieskumu spotreby, médií a životného štýlu Market & Media & Lifestyle MML – TGI, ktorý štvrťročne zverejňuje spoločnosť Median Sk. Aktuálny prieskum mapoval obdobie 4. kvartálu minulého a 1. kvartálu tohto roka.
Sledovanosť skupiny Markíza ostala v porovnaní s predošlým obdobím (3. a 4. kvartál 2014) na nezmenenej úrovni 57 percent. JOJ Group si pohoršila o jedno percento, keď túto skupinu sledovalo 35 percent populácie vo veku 14 až 79 rokov. RTVS naopak o jedno percento narástla – na aktuálnych 25 percent.
Televízne skupiny mapoval Median po druhý raz. Medzi jednotlivými televíznymi kanálmi je opäť najsledovanejším TV Markíza s nezmenenou sledovanosťou 53 percent. Druhá stanica TV JOJ poklesla v sledovanosti o percento na 33 percent a sledovanosť hlavného televízneho kanála RTVS – Jednotky vzrástla z 22 (3. a 4. kvartál 2014) na 24 percent.
Spravodajskej TA3 klesla sledovanosť o jedno percento na šesť percent. Piata najsledovanejšia je TV Doma (6 percent), o šiestu priečku sa delia TV Dajto, Dvojka a ČT1 so sledovanosťou štyri percentá. Prvú desiatku najsledovanejších TV staníc uzatvárajú české stanice NOVA a Prima s trojpercentnou sledovanosťou.
Celková sledovanosť všetkých televíznych staníc je podľa Medianu na úrovni 87 percent. Oproti predošlému obdobiu narástla o jedno percento. V absolútnych číslach to znamená, že televíziu sledovali celkovo takmer štyri milióny divákov.
Trhová jednotka TV Markíza poklesla o jedno percento na 38 percent, TV JOJ si podiel na trhu udržala - na úrovni 21 percent, rovnako aj Jednotka - 14-percentný podiel na trhu. Nasledujú: TV Doma (3 percentá), TV Dajto a TA3 (2 percentá), Plus (1 percento). Podiel ostatných televízií predstavuje celkom 19 percent.
Prieskum MML-TGI bol realizovaný na vzorke 4434 občanov SR vo veku od 14 do 79 rokov. Uskutočnil sa v termíne od 15.9.2014 do 14.12.2014 a od 5.1.2015 do 29.3.2915. Celkovo bolo monitorovaných 259 tlačených médií.
Takýto vývoj zaznamenal Národný prieskumu spotreby, médií a životného štýlu Market & Media & Lifestyle MML – TGI, ktorý štvrťročne zverejňuje spoločnosť Median Sk. Aktuálny prieskum mapoval obdobie 4. kvartálu minulého a 1. kvartálu tohto roka.
Sledovanosť skupiny Markíza ostala v porovnaní s predošlým obdobím (3. a 4. kvartál 2014) na nezmenenej úrovni 57 percent. JOJ Group si pohoršila o jedno percento, keď túto skupinu sledovalo 35 percent populácie vo veku 14 až 79 rokov. RTVS naopak o jedno percento narástla – na aktuálnych 25 percent.
Televízne skupiny mapoval Median po druhý raz. Medzi jednotlivými televíznymi kanálmi je opäť najsledovanejším TV Markíza s nezmenenou sledovanosťou 53 percent. Druhá stanica TV JOJ poklesla v sledovanosti o percento na 33 percent a sledovanosť hlavného televízneho kanála RTVS – Jednotky vzrástla z 22 (3. a 4. kvartál 2014) na 24 percent.
Spravodajskej TA3 klesla sledovanosť o jedno percento na šesť percent. Piata najsledovanejšia je TV Doma (6 percent), o šiestu priečku sa delia TV Dajto, Dvojka a ČT1 so sledovanosťou štyri percentá. Prvú desiatku najsledovanejších TV staníc uzatvárajú české stanice NOVA a Prima s trojpercentnou sledovanosťou.
Celková sledovanosť všetkých televíznych staníc je podľa Medianu na úrovni 87 percent. Oproti predošlému obdobiu narástla o jedno percento. V absolútnych číslach to znamená, že televíziu sledovali celkovo takmer štyri milióny divákov.
Trhová jednotka TV Markíza poklesla o jedno percento na 38 percent, TV JOJ si podiel na trhu udržala - na úrovni 21 percent, rovnako aj Jednotka - 14-percentný podiel na trhu. Nasledujú: TV Doma (3 percentá), TV Dajto a TA3 (2 percentá), Plus (1 percento). Podiel ostatných televízií predstavuje celkom 19 percent.
Prieskum MML-TGI bol realizovaný na vzorke 4434 občanov SR vo veku od 14 do 79 rokov. Uskutočnil sa v termíne od 15.9.2014 do 14.12.2014 a od 5.1.2015 do 29.3.2915. Celkovo bolo monitorovaných 259 tlačených médií.