
"Na niektorých linkách, ktoré sú súbežné s vlakovou dopravou, máme v priemere pokles prepravených cestujúcich od 5 do 10 percent," uviedol pre denník Hospodárske noviny generálny riaditeľ eurobusu.
Aj autobusové linky sú pritom dotované a čím menej ľudí odvezú, tým viac peňazí im musia dávať župy. Medzi nimi aj Košický samosprávny kraj. Ten si teraz nechal vypracovať analýzu, ktorá má rozhodnúť o budúcnosti liniek. Možnosti na výber sú zrejmé podľa denníka už teraz. Buď za autobusy kraj zaplatí viac alebo ich zruší. Ako pre denník potvrdili viaceré kraje, definitívne rozhodnutie si nechávajú na koniec prvého štvrťroka, keď budú mať k dispozícii viac dát, informuje denník na titulnej strane v príspevku s názvom ""Veľká vlaková lúpež. "Busy" strácajú ľudí"".