
Analytici však upozorňujú, že štvrtkový duel nebude mať veľký vplyv na nedeľňajšie výsledky hlasovania, pretože väčšina voličov už má svojho favorita.
Vyplynulo to z telefonického prieskumu verejnej mienky inštitútu Millward Brown pre spravodajskú televíziu TVN24
V inom prieskume, ktorý sa týkal troch blokov 70-minútového súboja kandidátov pred televíznymi kamerami, sa takmer polovica opýtaných vyjadrila, že najviac podnetov pre rozhodnutie koho voliť získala v druhej časti týkajúcej sa ekonomických otázok. Ostávajúce dva bloky, vnútropolitický a zahraničnopolitický, získali približne štvrtinu hlasov voličov.
Analytici však upozorňujú, že štvrtkový duel nebude mať veľký vplyv na nedeľňajšie výsledky hlasovania, pretože väčšina voličov už má svojho favorita a navyše majú kandidáti, vzhľadom na sobotňajšie moratórium, krátky čas na prípadné využitie slabých stránok rivala alebo jeho problematických názorov z diskusie.
Taktiež sa zhodujú, že kým prvý televízny duel výrazne ovplyvnil kampaň pred rozhodujúcim druhým kolom, ten druhý vnímali ako miestami chaotický, nezriedka neprehľadný, aj keď mimoriadne ostrý.