V týchto dňoch zaznamenáva verejnosť na reklamných plochách kampaň politickej strany, ktorá rozosieva nenávisť, s prvkami poplašnej správy.
Autor TASR
Banská Bystrica 30. januára (TASR) – Okolo 300 signatárov doteraz podpísalo otvorený list banskobystrickej občianskej platformy Nie v našom meste adresovaný reklamným spoločnostiam a tiež ako podnet Rade pre reklamu a Asociácii vonkajšej reklamy. Aktivisti vo výzve žiadajú, aby reklamné spoločnosti dodržiavali vlastný etický kódex a nedávali prednosť zisku pred podnecovaním nenávisti voči imigrantom. TASR o tom v stredu informovala Martina Strmeňová, koordinátorka platformy Nie v našom meste.
"V týchto dňoch zaznamenáva verejnosť na reklamných plochách kampaň politickej strany, ktorá rozosieva nenávisť, s prvkami poplašnej správy. Ide o bilbordy "stratenej Európy" s oznámením, že imigranti obsadzujú Európu. Táto skutočnosť je v príkrom rozpore s poslaním vonkajšej reklamy prinášať užitočné informácie," zdôvodnila Strmeňová.
Ako zdôraznila, pluralita názorov a sloboda slova neznamená diskutovať s extrémistami a poskytovať im reklamný priestor.
"Apelujeme na to, aby tieto myšlienky nepropagovali a nedegradovali svoje bilbordy na nosiče extrémizmu. Veríme, že sa rozhodnú správne, pretože dobré meno sa ťažko získava, ale veľmi ľahko stráca," dodala Strmeňová.
"V týchto dňoch zaznamenáva verejnosť na reklamných plochách kampaň politickej strany, ktorá rozosieva nenávisť, s prvkami poplašnej správy. Ide o bilbordy "stratenej Európy" s oznámením, že imigranti obsadzujú Európu. Táto skutočnosť je v príkrom rozpore s poslaním vonkajšej reklamy prinášať užitočné informácie," zdôvodnila Strmeňová.
Ako zdôraznila, pluralita názorov a sloboda slova neznamená diskutovať s extrémistami a poskytovať im reklamný priestor.
"Apelujeme na to, aby tieto myšlienky nepropagovali a nedegradovali svoje bilbordy na nosiče extrémizmu. Veríme, že sa rozhodnú správne, pretože dobré meno sa ťažko získava, ale veľmi ľahko stráca," dodala Strmeňová.