Najlepšie hodnotenie dostali oblasti Technická infraštruktúra, Sociálne služby a Marketing mesta.
Autor TASR
Zvolen 24. augusta (TASR) - Občania Zvolena hodnotili prácu samosprávy. Hodnotenie sa uskutočnilo formou ankety, a to v niekoľkých oblastiach. Ako celok dostalo mesto známku 2,20 a oproti vlaňajšku si tak pohoršilo o 0,05 stupňa.
Podľa Dagmar Weisovej z Odboru rozvoja Mestského úradu vo Zvolene je napriek tomu toto hodnotenie viac než dobré. Najlepšie hodnotenie dostali oblasti Technická infraštruktúra (1,69), Sociálne služby (1,81), Marketing mesta (1,84), Moderná samospráva (1,89), Vzdelávanie (1,91) a Mládež (1,99). Najhoršie dopadli Dopravná infraštruktúra (3,07), Bezpečnosť a poriadok (3,10). „Medzi pripomienkami výrazne rezonovala téma parkovania a mestskej polície,“ uviedla. „Je to však reakcia skôr na minulé vedenie polície,“ dodala.
Anketu spokojnosti so službami samosprávy nachádzajú občania Zvolena vo svojich schránkach každý rok. Cieľom je monitorovať ich spokojnosť so životom v meste. „Jej výsledky potom putujú na jednotlivé oddelenia a do mestského zastupiteľstva, takže je už na každom, ako sa k daným výsledkom postaví,“ hovorí zástupkyňa mesta.
Trochu ju však mrzí, že účasť v tohtoročnej ankete bola slabá a výsledky sú len orientačné. "Počas 24 dní trvania prieskumu sme získali 85 vyplnených anketových lístkov, z toho bolo platných 81," pripomenula.
Koordinátorka prieskumu vidí príčinu v častej frekvencii ankiet za posledné obdobie. „Len v apríli bol realizovaný prieskum primátorky, v ktorom boli konkrétnejšie otázky. Anketa spokojnosti občanov mala všeobecnejší charakter a problém bol aj ten, že sa prekrývala s dovolenkovým časom,“ vysvetlila. V budúcnosti by mal byť preto termín ankety iný.
Podľa Dagmar Weisovej z Odboru rozvoja Mestského úradu vo Zvolene je napriek tomu toto hodnotenie viac než dobré. Najlepšie hodnotenie dostali oblasti Technická infraštruktúra (1,69), Sociálne služby (1,81), Marketing mesta (1,84), Moderná samospráva (1,89), Vzdelávanie (1,91) a Mládež (1,99). Najhoršie dopadli Dopravná infraštruktúra (3,07), Bezpečnosť a poriadok (3,10). „Medzi pripomienkami výrazne rezonovala téma parkovania a mestskej polície,“ uviedla. „Je to však reakcia skôr na minulé vedenie polície,“ dodala.
Anketu spokojnosti so službami samosprávy nachádzajú občania Zvolena vo svojich schránkach každý rok. Cieľom je monitorovať ich spokojnosť so životom v meste. „Jej výsledky potom putujú na jednotlivé oddelenia a do mestského zastupiteľstva, takže je už na každom, ako sa k daným výsledkom postaví,“ hovorí zástupkyňa mesta.
Trochu ju však mrzí, že účasť v tohtoročnej ankete bola slabá a výsledky sú len orientačné. "Počas 24 dní trvania prieskumu sme získali 85 vyplnených anketových lístkov, z toho bolo platných 81," pripomenula.
Koordinátorka prieskumu vidí príčinu v častej frekvencii ankiet za posledné obdobie. „Len v apríli bol realizovaný prieskum primátorky, v ktorom boli konkrétnejšie otázky. Anketa spokojnosti občanov mala všeobecnejší charakter a problém bol aj ten, že sa prekrývala s dovolenkovým časom,“ vysvetlila. V budúcnosti by mal byť preto termín ankety iný.