Hlavné mesto sa do celoslovenskej kampane zapojilo už druhýkrát zapojilo. Počas tohto mesiaca sa v Bratislave odvezie do práce na bicykli takmer 1500 ľudí združených do 440 tímov.
Autor TASR
Bratislava 3. mája (TASR) - Hlavné mesto sa už druhýkrát zapojilo do celoslovenskej kampane s názvom Do práce na bicykli. Počas tohto mesiaca sa v Bratislave odvezie do práce na bicykli takmer 1500 ľudí združených do 440 tímov. V porovnaní s minulým rokom sa záujem zvýšil takmer trojnásobne. TASR o tom informovala Katarína Kohútiková z bratislavského magistrátu.
Do kampane sa tento rok zapojilo aj päť tímov priamo z magistrátu hlavného mesta, vrátane bratislavského primátora Iva Nesrovnala. "Celkovo je v Bratislave do tohto ročníka zapojených 1437 súťažiacich, ktorí vytvorili 440 tímov. V minulom roku sa z celého mesta prihlásilo 498 ľudí združených v 152 tímoch," priblížila Kohútiková.
Do práce na bicykli je národná kampaň, ktorej hlavným cieľom je podporiť rozvoj nemotorovej, predovšetkým cyklistickej dopravy v mestách. Vyzvať samosprávy na Slovensku, aby vytvárali kvalitné podmienky pre ekologické druhy dopravy v meste. Taktiež aj motivovať zamestnávateľov, aby budovali vo svojich sídlach vhodné podmienky pre zamestnancov, ktorí dochádzajú do práce na bicykli, a motivovať zamestnancov, aby viac používali túto formu alternatívnej dopravy pri každodennom cestovaní do práce.
Do kampane sa tento rok zapojilo aj päť tímov priamo z magistrátu hlavného mesta, vrátane bratislavského primátora Iva Nesrovnala. "Celkovo je v Bratislave do tohto ročníka zapojených 1437 súťažiacich, ktorí vytvorili 440 tímov. V minulom roku sa z celého mesta prihlásilo 498 ľudí združených v 152 tímoch," priblížila Kohútiková.
Do práce na bicykli je národná kampaň, ktorej hlavným cieľom je podporiť rozvoj nemotorovej, predovšetkým cyklistickej dopravy v mestách. Vyzvať samosprávy na Slovensku, aby vytvárali kvalitné podmienky pre ekologické druhy dopravy v meste. Taktiež aj motivovať zamestnávateľov, aby budovali vo svojich sídlach vhodné podmienky pre zamestnancov, ktorí dochádzajú do práce na bicykli, a motivovať zamestnancov, aby viac používali túto formu alternatívnej dopravy pri každodennom cestovaní do práce.