V rámci zmien organizačnej štruktúry boli zároveň niektoré referáty miestneho úradu presunuté a spojené s inými, premenované alebo úplne zrušené.
Autor TASR
Bratislava 1. februára (TASR) – Starosta bratislavskej Petržalky Ján Hrčka má opäť dve zástupkyne. Doteraz neobsadený post druhej vicestarostky zastáva od februára Michala Kozáková. Zastrešovať bude najmä agendu nových i rozpracovaných projektov, rovnako tak investičné zámery. TASR o tom informovala hovorkyňa Petržalky Mária Halašková. Prvou vicestarostkou je Iveta Jančoková.
"Investície ako také sú i v tomto ťažkom čase potrebnou súčasťou procesov, ktoré zabezpečuje samospráva na zvýšenie komfortu života svojich obyvateľov," skonštatovala Kozáková. Zamerať sa chce predovšetkým na projekty dôležité pre rozvoj zeleného sídliska.
Na miestnom úrade došlo aj k ďalším organizačným zmenám. Ich cieľom je šetrenie nákladov i snaha zefektívniť chod samosprávy v čase energetickej krízy či inflácie. Jedna z takýchto zmien nastala na poste prednostky, ktorú donedávna zastávala Petra Vančová. Tá sa presunula na pozíciu vedúcej kancelárie, právomoci prednostu vykonávajú od februára piati zo šiestich zástupcov prednostu, a to v závislosti od agendy.
"K zmenám sme pristúpili s cieľom lepšie prerozdeliť agendu úradu vzhľadom na výkon či prípravu projektov v tejto rýchlej dobe a s dôrazom na funkčnejšie prepojenie jednotlivých útvarov," poznamenal Hrčka.
Šiesty post zástupcu zatiaľ obsadený nebol, starosta ho plánuje využiť podľa potreby a agendy, ktorú bude nutné zastrešiť pri prípadnom začlenení niektorej z organizácií mestskej časti priamo pod miestny úrad.
V rámci zmien organizačnej štruktúry boli zároveň niektoré referáty miestneho úradu presunuté a spojené s inými, premenované alebo úplne zrušené. Nová organizačná štruktúra úradu je spolu s kontaktnými údajmi zverejnená na webe mestskej časti.
"Investície ako také sú i v tomto ťažkom čase potrebnou súčasťou procesov, ktoré zabezpečuje samospráva na zvýšenie komfortu života svojich obyvateľov," skonštatovala Kozáková. Zamerať sa chce predovšetkým na projekty dôležité pre rozvoj zeleného sídliska.
Na miestnom úrade došlo aj k ďalším organizačným zmenám. Ich cieľom je šetrenie nákladov i snaha zefektívniť chod samosprávy v čase energetickej krízy či inflácie. Jedna z takýchto zmien nastala na poste prednostky, ktorú donedávna zastávala Petra Vančová. Tá sa presunula na pozíciu vedúcej kancelárie, právomoci prednostu vykonávajú od februára piati zo šiestich zástupcov prednostu, a to v závislosti od agendy.
"K zmenám sme pristúpili s cieľom lepšie prerozdeliť agendu úradu vzhľadom na výkon či prípravu projektov v tejto rýchlej dobe a s dôrazom na funkčnejšie prepojenie jednotlivých útvarov," poznamenal Hrčka.
Šiesty post zástupcu zatiaľ obsadený nebol, starosta ho plánuje využiť podľa potreby a agendy, ktorú bude nutné zastrešiť pri prípadnom začlenení niektorej z organizácií mestskej časti priamo pod miestny úrad.
V rámci zmien organizačnej štruktúry boli zároveň niektoré referáty miestneho úradu presunuté a spojené s inými, premenované alebo úplne zrušené. Nová organizačná štruktúra úradu je spolu s kontaktnými údajmi zverejnená na webe mestskej časti.