Regionálne cesty Bratislava robia údržbu regionálnych komunikácií v celkovej dĺžke 512 km a na 130 mostoch.
Autor TASR
Bratislava 3. novembra (TASR) – So začiatkom novembra začal správca komunikácií v Bratislavskom kraji – Regionálne cesty Bratislava (RCB) s nepretržitým monitorovaním situácie na cestách v rámci zimnej údržby. Cesty II. a III. triedy sledujú 24 hodín denne štyri dispečerské stanice - Malacky, Senec, Pezinok, Bratislava.
"V týchto strediskách je pre zimnú sezónu 2017/2018 pripravených 18 mechanizmov, ktoré budú upravovať cesty podľa potreby, v závislosti od počasia. V rámci dôležitosti sú prioritne udržiavané hlavné ťahy, cesty využívané autobusovou dopravou, horské úseky a úseky s nebezpečenstvom tvorenia závejov, snehových jazykov a námrazy," informovala hovorkyňa BSK Lucia Forman.
RCB vykonáva údržbu regionálnych komunikácií v celkovej dĺžke 512 km a na 130 mostoch. "Zabezpečuje posyp vozoviek, odstraňovanie snehu z vozovky, odstraňovanie cestných prekážok, službu a pohotovosť, zimné značenie a ochranu pred závejmi, ako aj čistenie ciest po zimnej údržbe," spresnila.
Aktuálne informácie týkajúce sa situácie na cestách sú dostupné na centrálnom dispečingu Bratislava (+421 911 255 741), ako aj v ostatných troch dispečerských strediskách, kde možno zároveň nahlásiť podnety.
"V týchto strediskách je pre zimnú sezónu 2017/2018 pripravených 18 mechanizmov, ktoré budú upravovať cesty podľa potreby, v závislosti od počasia. V rámci dôležitosti sú prioritne udržiavané hlavné ťahy, cesty využívané autobusovou dopravou, horské úseky a úseky s nebezpečenstvom tvorenia závejov, snehových jazykov a námrazy," informovala hovorkyňa BSK Lucia Forman.
RCB vykonáva údržbu regionálnych komunikácií v celkovej dĺžke 512 km a na 130 mostoch. "Zabezpečuje posyp vozoviek, odstraňovanie snehu z vozovky, odstraňovanie cestných prekážok, službu a pohotovosť, zimné značenie a ochranu pred závejmi, ako aj čistenie ciest po zimnej údržbe," spresnila.
Aktuálne informácie týkajúce sa situácie na cestách sú dostupné na centrálnom dispečingu Bratislava (+421 911 255 741), ako aj v ostatných troch dispečerských strediskách, kde možno zároveň nahlásiť podnety.