Ďalšími novinkami sú séria diskusií s názvom Čaj o piatej, nové divadelné podujatie Kráľova metresa či odborná diskusia počas festivalu Dožinky.
Autor TASR
Bratislava 6. mája (TASR) - Slovenské národné múzeum (SNM) - Múzeum Červený Kameň sa tento rok zameralo na novú dramaturgiu s tematickými konceptmi. "Odzrkadľujú nielen bádateľskú činnosť múzea, ale aj širšie kultúrno-spoločenské témy," priblížila pre TASR riaditeľka múzea Ivana Janáčková. Sezónu otvoria 13. mája Nocou múzeí a galérií.
Ďalšími novinkami sú séria diskusií s názvom Čaj o piatej, nové divadelné podujatie Kráľova metresa či odborná diskusia počas festivalu Dožinky. "Ľudia majú po dlhej dobe záujem o kultúrne a spoločenské aktivity, ktoré im boli v minulosti odopierané," podotkla Janáčková. Verí, že múzeum môže očakávať návrat návštevnosti k úrovni pred pandémiou.
Jednou z najväčších výziev pre múzeum je podľa jej slov udržiavanie a obnova historických budov, ktoré sú súčasťou jeho areálu. "Budovy majú významnú historickú a kultúrnu hodnotu, ale ich udržiavanie je náročné a finančne nákladné," doplnila.
Výzvou je tiež modernizácia výstavných priestorov a zlepšenie infraštruktúry pre návštevníkov. V neposlednom rade sa múzeum chce prispôsobiť novým trendom a spôsobom predaja a marketingu, ozrejmila. Chce vytvárať nové zážitky pre návštevníkov a modernizovať svoju ponuku, aby dokázalo osloviť aj nových návštevníkov.
Ďalšími novinkami sú séria diskusií s názvom Čaj o piatej, nové divadelné podujatie Kráľova metresa či odborná diskusia počas festivalu Dožinky. "Ľudia majú po dlhej dobe záujem o kultúrne a spoločenské aktivity, ktoré im boli v minulosti odopierané," podotkla Janáčková. Verí, že múzeum môže očakávať návrat návštevnosti k úrovni pred pandémiou.
Jednou z najväčších výziev pre múzeum je podľa jej slov udržiavanie a obnova historických budov, ktoré sú súčasťou jeho areálu. "Budovy majú významnú historickú a kultúrnu hodnotu, ale ich udržiavanie je náročné a finančne nákladné," doplnila.
Výzvou je tiež modernizácia výstavných priestorov a zlepšenie infraštruktúry pre návštevníkov. V neposlednom rade sa múzeum chce prispôsobiť novým trendom a spôsobom predaja a marketingu, ozrejmila. Chce vytvárať nové zážitky pre návštevníkov a modernizovať svoju ponuku, aby dokázalo osloviť aj nových návštevníkov.