Kampaň Sedem životov realizuje Slovenská transplantologická spoločnosť
Autor TASR
Bratislava 6. apríla (TASR) - Darcovstvo a transplantáciu orgánov chcú behom zviditeľniť lekári z transplantačných centier a pacienti po transplantácii. Na nedeľňajšom (7. 4.) bežeckom podujatí ČSOB Bratislava Marathon sa zúčastnia v tričkách s logom celoslovenskej kampane Sedem životov. Jej cieľom je zvýšiť povedomie o transplantáciách.
"Na Slovensku je na čakacej listine viac ako 300 pacientov, ktorí čakajú na životne dôležitý orgán. Stále má význam hovoriť otvorene o tejto téme a prenášať ju aj do ulíc našich miest," poznamenala prezidentka Slovenskej transplantologickej spoločnosti Ivana Dedinská.
Kampaň Sedem životov realizuje Slovenská transplantologická spoločnosť. Je zameraná na podporu odberového a transplantačného programu. Jej cieľom je upriamiť pozornosť na problematiku darcovstva a transplantácií orgánov a zvyšovať povedomie o danej téme.
"Na Slovensku je na čakacej listine viac ako 300 pacientov, ktorí čakajú na životne dôležitý orgán. Stále má význam hovoriť otvorene o tejto téme a prenášať ju aj do ulíc našich miest," poznamenala prezidentka Slovenskej transplantologickej spoločnosti Ivana Dedinská.
Kampaň Sedem životov realizuje Slovenská transplantologická spoločnosť. Je zameraná na podporu odberového a transplantačného programu. Jej cieľom je upriamiť pozornosť na problematiku darcovstva a transplantácií orgánov a zvyšovať povedomie o danej téme.