Zamestnanci klientskeho centra sú k dispozícii päť dní v týždni, okrem matričného úradu, pre ktorý je utorok a štvrtok neúradný deň.
Autor TASR
Pezinok 24. mája (TASR) - V Pezinku otvorili nové klientske centrum. Vzniklo rekonštrukciou priestorov na prízemí mestského úradu. Zvýšiť má efektivitu poskytovania služieb verejnosti. Na svojom webe o tom informuje pezinská samospráva.
Obyvatelia môžu na jednom mieste vybaviť agendu podateľne, evidencie obyvateľov, matričného úradu, osvedčovanie listín a podpisov na listinách. Je tu aj integrované obslužné miesto občana.
"Vybaviť tu môžu agendu súvisiacu s podávaním žiadostí, daní a poplatkov, úhrad do pokladnice, ako aj podať spomienku do mestských novín Pezinčan, a tiež agendu žiadostí spojených s majetkom mesta, stavebným úradom, výstavbou a životným prostredím," spresnilo mesto.
Zámerom otvorenia nového klientskeho centra je podľa samosprávy prehľadné a zrozumiteľné vybavenie klientov na jednom centrálnom mieste tak, aby vedeli, čo sa s ich požiadavkou bude následne diať a kedy bude vybavená. "Dôležité je tiež jasné a zrozumiteľné poskytovanie informácií a služieb občanom zo strany samosprávy," podotkol úrad.
Zamestnanci klientskeho centra sú k dispozícii päť dní v týždni, okrem matričného úradu, pre ktorý je utorok a štvrtok neúradný deň. Otvorené je po novom už od 7.30 h, rozšírený bol aj počet otvorených hodín za týždeň, aby mali Pezinčania viac možností prísť na mestský úrad a vybaviť svoje požiadavky. V centre funguje vyvolávací systém.
"Výhodou klientskeho centra je, že občan vybaví všetky bežné veci na jednom mieste, čím ušetrí predovšetkým čas, ktorý predtým strávil hľadaním príslušného referátu či oddelenia v budove úradu," povedala Margita Somorovská, poverená riadením klientskeho centra.
Investičné náklady na rekonštrukciu a vybavenie centra sú vo výške vyše 150.000 eur a boli uhradené z mestského rozpočtu.
Obyvatelia môžu na jednom mieste vybaviť agendu podateľne, evidencie obyvateľov, matričného úradu, osvedčovanie listín a podpisov na listinách. Je tu aj integrované obslužné miesto občana.
"Vybaviť tu môžu agendu súvisiacu s podávaním žiadostí, daní a poplatkov, úhrad do pokladnice, ako aj podať spomienku do mestských novín Pezinčan, a tiež agendu žiadostí spojených s majetkom mesta, stavebným úradom, výstavbou a životným prostredím," spresnilo mesto.
Zámerom otvorenia nového klientskeho centra je podľa samosprávy prehľadné a zrozumiteľné vybavenie klientov na jednom centrálnom mieste tak, aby vedeli, čo sa s ich požiadavkou bude následne diať a kedy bude vybavená. "Dôležité je tiež jasné a zrozumiteľné poskytovanie informácií a služieb občanom zo strany samosprávy," podotkol úrad.
Zamestnanci klientskeho centra sú k dispozícii päť dní v týždni, okrem matričného úradu, pre ktorý je utorok a štvrtok neúradný deň. Otvorené je po novom už od 7.30 h, rozšírený bol aj počet otvorených hodín za týždeň, aby mali Pezinčania viac možností prísť na mestský úrad a vybaviť svoje požiadavky. V centre funguje vyvolávací systém.
"Výhodou klientskeho centra je, že občan vybaví všetky bežné veci na jednom mieste, čím ušetrí predovšetkým čas, ktorý predtým strávil hľadaním príslušného referátu či oddelenia v budove úradu," povedala Margita Somorovská, poverená riadením klientskeho centra.
Investičné náklady na rekonštrukciu a vybavenie centra sú vo výške vyše 150.000 eur a boli uhradené z mestského rozpočtu.