Tohtoročná súťaž ukrýva 300 pokladov na 108 atraktívnych miestach.
Autor TASR
Bratislava 10. septembra (TASR) - Každý, kto chce spoznať atraktívne miesta bratislavského regiónu a zároveň si zasúťažiť, sa môže zapojiť už po tretíkrát do projektu "Objavuj poklady bratislavského regiónu". Od piatka 11. septembra až do začiatku októbra ho organizuje Bratislavský samosprávny kraj (BSK) v spolupráci s krajskou organizáciou cestovného ruchu Bratislava Region Tourism.
"Tohtoročná súťaž ukrýva 300 pokladov na 108 atraktívnych miestach," informoval predseda BSK Pavol Frešo. Princíp tejto súťaže ostáva rovnaký, kraj chce zapojiť ľudí do aktívneho hľadania atraktívnych miest v kraji. "Som presvedčený, že ak ľudia navštívia nejaké príťažlivé miesto, je to neskutočná propagácia kraja," uviedol Frešo. Je presvedčený aj o tom, že takýto projekt okrem rozvoja domáceho cestovného ruchu pomáha aj zvýšiť nárast návštevníkov z iných regiónov Slovenska a zahraničia. "Ak miesta v kraji navštevujú samotní obyvatelia kraja, je to signál aj pre ľudí z iných regiónov, že sa sem oplatí prísť," uviedol Frešo.
Výkonný riaditeľ Krajskej organizácie cestovného ruchu Lukáš Dobrocký informoval, že hlavným partnerom projektu sa stal najväčší zamestnávateľ v regióne, spoločnosť Volkswagen Slovakia."Od tohto sa odvíja aj vyššia atraktívnosť cien, ktoré ponúkame účastníkom súťaže. Celkovo sme pripravili 94 okamžitých a 206 zlosovateľných cien," spresnil. Dobrocký verí, že hľadači drvivú väčšinu pokladov nájdu. "V prvom ročníku v roku 2013 nám z 500 zakopaných pokladov ostalo 20, v minulom roku, keď bolo ukrytých 300 pokladov, ostalo neobjavených 11, verím, že hľadači pokladov budú úspešní aj v tomto roku," povedal.
Podrobnosti o súťaži i súradnice, na základe ktorých bude možné nájsť ukryté poklady, budú pravidelne zverejňované na stránke www.objavujpoklady.sk
"Tohtoročná súťaž ukrýva 300 pokladov na 108 atraktívnych miestach," informoval predseda BSK Pavol Frešo. Princíp tejto súťaže ostáva rovnaký, kraj chce zapojiť ľudí do aktívneho hľadania atraktívnych miest v kraji. "Som presvedčený, že ak ľudia navštívia nejaké príťažlivé miesto, je to neskutočná propagácia kraja," uviedol Frešo. Je presvedčený aj o tom, že takýto projekt okrem rozvoja domáceho cestovného ruchu pomáha aj zvýšiť nárast návštevníkov z iných regiónov Slovenska a zahraničia. "Ak miesta v kraji navštevujú samotní obyvatelia kraja, je to signál aj pre ľudí z iných regiónov, že sa sem oplatí prísť," uviedol Frešo.
Výkonný riaditeľ Krajskej organizácie cestovného ruchu Lukáš Dobrocký informoval, že hlavným partnerom projektu sa stal najväčší zamestnávateľ v regióne, spoločnosť Volkswagen Slovakia."Od tohto sa odvíja aj vyššia atraktívnosť cien, ktoré ponúkame účastníkom súťaže. Celkovo sme pripravili 94 okamžitých a 206 zlosovateľných cien," spresnil. Dobrocký verí, že hľadači drvivú väčšinu pokladov nájdu. "V prvom ročníku v roku 2013 nám z 500 zakopaných pokladov ostalo 20, v minulom roku, keď bolo ukrytých 300 pokladov, ostalo neobjavených 11, verím, že hľadači pokladov budú úspešní aj v tomto roku," povedal.
Podrobnosti o súťaži i súradnice, na základe ktorých bude možné nájsť ukryté poklady, budú pravidelne zverejňované na stránke www.objavujpoklady.sk