Proces zmeny pobočiek odštartuje začiatkom júla a bude postupne trvať počas celého leta.
Autor TASR
Bratislava 8. júna (TASR) - Skupina Poštovej banky ohlásila ešte na jeseň minulého roka zmeny v rámci svojho portfólia bánk. Súčasťou týchto zmien je aj prevzatie bankových pobočiek Poštovej banky pod značku 365.bank, ktoré sa začína v júli a potrvá celé leto. Tá sa tak stane plnoformátovou bankou a bude rozvíjať digitálny kanál spolu s fyzickým. Poštová banka bude pôsobiť na pracoviskách Slovenskej pošty. Informovali o tom predstavitelia bankovej skupiny na utorkovom stretnutí s novinármi.
"Repozicioningom značiek oboch bánk chceme ešte lepšie využiť ich aktuálny potenciál a posunúť ich k novým cieľovým skupinám klientov. Ambíciou Poštovej banky bude preniknúť ešte viac do regiónov ako banka na pošte. Prevzatím jej pobočiek pod značku 365 zároveň predstavíme nový pohľad na fyzické bankovníctvo. V digitále bude 365.bank dizajnovať nové produkty primárne na ich použitie do mobilných zariadení," priblížil šéf oboch bánk Andrej Zaťko.
Proces zmeny pobočiek odštartuje začiatkom júla a bude postupne trvať počas celého leta. V rámci svojich obchodných miest zavedie banka i digitálne prvky a na pobočkách 365.bank budú môcť obsluhovať svoje doterajšie produkty aj aktuálni klienti Poštovej banky.
Okrem klasických pobočkových transakčných operácií pribudnú do produktového portfólia 365.bank aj hypotéka, dlhodobé sporenie na vzdelanie a termínovaný vklad. Ambíciou banky je stať sa uhlíkovo neutrálnou bankou. Zmenami prejdú tiež dcérske spoločnosti.
"Repozicioningom značiek oboch bánk chceme ešte lepšie využiť ich aktuálny potenciál a posunúť ich k novým cieľovým skupinám klientov. Ambíciou Poštovej banky bude preniknúť ešte viac do regiónov ako banka na pošte. Prevzatím jej pobočiek pod značku 365 zároveň predstavíme nový pohľad na fyzické bankovníctvo. V digitále bude 365.bank dizajnovať nové produkty primárne na ich použitie do mobilných zariadení," priblížil šéf oboch bánk Andrej Zaťko.
Proces zmeny pobočiek odštartuje začiatkom júla a bude postupne trvať počas celého leta. V rámci svojich obchodných miest zavedie banka i digitálne prvky a na pobočkách 365.bank budú môcť obsluhovať svoje doterajšie produkty aj aktuálni klienti Poštovej banky.
Okrem klasických pobočkových transakčných operácií pribudnú do produktového portfólia 365.bank aj hypotéka, dlhodobé sporenie na vzdelanie a termínovaný vklad. Ambíciou banky je stať sa uhlíkovo neutrálnou bankou. Zmenami prejdú tiež dcérske spoločnosti.