Jedným z kľúčových nástrojov je podľa neho finančná podpora individuálnej účasti na veľtrhoch a výstavách až do výšky 10.000 eur.
Autor TASR
Bratislava 5. novembra (TASR) - Slovenská agentúra pre rozvoj investícií a obchodu (SARIO) spúšťa nový projekt na podporu slovenských malých a stredných podnikov (MSP), ktorý im poskytne odbornú a finančnú podporu pri expanzii na zahraničné trhy. Národný projekt Podpora internacionalizácie malých a stredných podnikov 2 je súčasťou snahy o zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských firiem na globálnej úrovni a udržateľného rastu. Informoval o tom Peter Dan Ferenčík, projektový manažér SARIO.
Spresnil, že prostredníctvom iniciatívy majú MSP možnosť zúčastniť sa na medzinárodných veľtrhoch, podnikateľských misiách, kooperačných podujatiach a využiť poradenské služby. Tento projekt predstavuje komplexnú podporu zameranú na posilnenie ich konkurencieschopnosti a udržateľný rast a potrvá do konca roku 2026.
Jedným z kľúčových nástrojov je podľa neho finančná podpora individuálnej účasti na veľtrhoch a výstavách až do výšky 10.000 eur.
Poznamenal, že SARIO buduje online portál Find In Slovakia, ktorý pomôže predstaviť činnosť slovenských podnikov zahraničným investorom a podporí ich zapojenie do globálnych dodávateľských reťazcov.
Proexportne orientované webináre sa podľa neho zameriavajú na zvýšenie znalostí a zručností slovenských podnikateľov v oblasti exportu, pričom reflektujú aktuálne dianie na medzinárodných trhoch. MSP tak môžu získať cenné informácie o najnovších trendoch, príležitostiach a výzvach, ktoré môžu ovplyvniť ich exportné stratégie.
Ferenčík dodal, že tipy na veľtrhy a potenciálne exportné teritóriá na rok 2025 môžu firmy navrhovať do 11. novembra 2024 prostredníctvom online dotazníka SARIO.
Spresnil, že prostredníctvom iniciatívy majú MSP možnosť zúčastniť sa na medzinárodných veľtrhoch, podnikateľských misiách, kooperačných podujatiach a využiť poradenské služby. Tento projekt predstavuje komplexnú podporu zameranú na posilnenie ich konkurencieschopnosti a udržateľný rast a potrvá do konca roku 2026.
Jedným z kľúčových nástrojov je podľa neho finančná podpora individuálnej účasti na veľtrhoch a výstavách až do výšky 10.000 eur.
Poznamenal, že SARIO buduje online portál Find In Slovakia, ktorý pomôže predstaviť činnosť slovenských podnikov zahraničným investorom a podporí ich zapojenie do globálnych dodávateľských reťazcov.
Proexportne orientované webináre sa podľa neho zameriavajú na zvýšenie znalostí a zručností slovenských podnikateľov v oblasti exportu, pričom reflektujú aktuálne dianie na medzinárodných trhoch. MSP tak môžu získať cenné informácie o najnovších trendoch, príležitostiach a výzvach, ktoré môžu ovplyvniť ich exportné stratégie.
Ferenčík dodal, že tipy na veľtrhy a potenciálne exportné teritóriá na rok 2025 môžu firmy navrhovať do 11. novembra 2024 prostredníctvom online dotazníka SARIO.