Investorom stačilo iba šesť mesiacov, aby sa za oceánom presadili.
Autor TASR
Quito/Praha 15. januára (TASR) - Pivovar v treťom najväčšom ekvádorskom meste Cuenca je najväčšou českou investíciou v Latinskej Amerike. Sedem Čechov tam založilo firmu Golden Prague a propaguje ho sloganom „Pivo z krajiny piva“. Investorom stačilo iba šesť mesiacov, aby sa za oceánom presadili.
Pätica českých manažérov navštívila v apríli 2015 s delegáciou ministerstva vnútra luxusnú reštauráciu v metropole Quito a sedeli tam nad fľaškou miestneho piva Pilsner. V diskusii sa spomenulo, že by mohol byť výborným biznisom naučiť miestnych pivovarníkov variť pitné pivo. K nim sa pridali ešte dvaja investori. Založili minipivovar, ktorý dokáže vyrobiť za rok 2000 hektolitrov nápoja.
Investovali doň 21,5 milióna Kč (842.443 eur).
Držali sa zásady, že kvalita bude na prvom mieste bez kompromisu. Zodpovedala situácii, že sa chcú uchytiť na silno konkurenčnom stredoeurópskom trhu. Pivo už varí a bude variť len český pivovarník z najkvalitnejších českých surovín a pomocou najkvalitnejších technológií.
Pätica českých manažérov navštívila v apríli 2015 s delegáciou ministerstva vnútra luxusnú reštauráciu v metropole Quito a sedeli tam nad fľaškou miestneho piva Pilsner. V diskusii sa spomenulo, že by mohol byť výborným biznisom naučiť miestnych pivovarníkov variť pitné pivo. K nim sa pridali ešte dvaja investori. Založili minipivovar, ktorý dokáže vyrobiť za rok 2000 hektolitrov nápoja.
Investovali doň 21,5 milióna Kč (842.443 eur).
Držali sa zásady, že kvalita bude na prvom mieste bez kompromisu. Zodpovedala situácii, že sa chcú uchytiť na silno konkurenčnom stredoeurópskom trhu. Pivo už varí a bude variť len český pivovarník z najkvalitnejších českých surovín a pomocou najkvalitnejších technológií.