Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Štvrtok 28. november 2024
< sekcia Ekonomika

Aj obchod sa môže podieľať na tvorbe trendov

Ilustračná snímka. Foto: TASR/AP

Podľa Bohumily Tauchmannovej, riaditeľky spoločnosti INCOMA Slovakia, obchod má možnosť svoju silu v oblasti komunikácie využívať nielen v prospech podnikania, ale aj celej spoločnosti.

Bratislava 24. októbra (TASR) - V silnom konkurenčnom prostredí obchodného trhu na Slovensku majú obchodníci príležitosť usmerňovať trendy spotrebiteľského správania, posúvať hranice a smer komunikácie. Zhodli sa na tom účastníci 20. ročníka konferencie o obchode a marketingu Intraco Special 2019, ktorá sa konala vo štvrtok v Bratislave.

Podľa Bohumily Tauchmannovej, riaditeľky spoločnosti INCOMA Slovakia, obchod má možnosť svoju silu v oblasti komunikácie využívať nielen v prospech podnikania, ale aj celej spoločnosti. Ústredná riaditeľka Slovenskej obchodnej inšpekcie Nadežda Machutová poukázala na potrebu a nevyhnutnosť spolupráce všetkých zainteresovaných v rámci celého reťazca.

Svoju významnú úlohu má v tomto aj Úrad verejného zdravotníctva SR, ktorý organizuje, alebo sa podieľa na viacerých projektoch smerujúcich k zdravému životnému štýlu, výchove mládeže v oblasti výživy a vôbec potravinovej gramotnosti. Napríklad projekty Hovorme o jedle alebo Vieme čo jeme? sa u mladých stretli s pozitívnym ohlasom.

Na konferencii zároveň vyhlásili 10. ročník súťaže kreativity v obchode Múza Merkúra 2019.