V poslednom kvartáli 2013 príjmy prevádzkovateľa známej sociálnej siete z reklamy na mobilných zariadeniach po prvý raz prekonali príjmy z reklamy na klasických počítačoch.
Autor TASR
New York 30. januára (TASR) - Facebooku sa podaril prielom v umiestňovaní reklamy na smartfóny a tablety. V poslednom kvartáli 2013 príjmy prevádzkovateľa známej sociálnej siete z reklamy na mobilných zariadeniach po prvý raz prekonali príjmy z reklamy na klasických počítačoch. Informovala o tom agentúra Reuters.
Tržby koncernu vyskočili o dve tretiny na 2,6 miliardy USD (1,9 miliardy eur). Príjmy z reklamy dosiahli vyše 2,3 miliardy USD. Investori sa dnes vrhli na nákup akcií Facebooku, ktorých hodnota vyskočila na rekordné maximum. Titul v rannom obchodovaní na newyorskej burze posilnil o 15 % na vyše 61 USD. Trhová hodnota spoločnosti tak dosiahla vyše 135 miliárd USD. Akcia Twitteru v dôsledku dobrých čísel Facebooku vzrástla o 7 %.
Facebooku sa podaril prielom v oblasti reklamy na mobilných zariadeniach, komentoval výsledky Facebooku analytik spoločnosti Sterne, Agee & Leach Arvind Bhatia. Po vstupe na burzu v máji 2012 investori pochybovali o obchodnom modeli, pretože Facebook nezarábal peniaze z reklamy na mobilných zariadeniach.
Tržby koncernu vyskočili o dve tretiny na 2,6 miliardy USD (1,9 miliardy eur). Príjmy z reklamy dosiahli vyše 2,3 miliardy USD. Investori sa dnes vrhli na nákup akcií Facebooku, ktorých hodnota vyskočila na rekordné maximum. Titul v rannom obchodovaní na newyorskej burze posilnil o 15 % na vyše 61 USD. Trhová hodnota spoločnosti tak dosiahla vyše 135 miliárd USD. Akcia Twitteru v dôsledku dobrých čísel Facebooku vzrástla o 7 %.
Facebooku sa podaril prielom v oblasti reklamy na mobilných zariadeniach, komentoval výsledky Facebooku analytik spoločnosti Sterne, Agee & Leach Arvind Bhatia. Po vstupe na burzu v máji 2012 investori pochybovali o obchodnom modeli, pretože Facebook nezarábal peniaze z reklamy na mobilných zariadeniach.