Spoločnosť však čelí silnej konkurencii domácich internetových obchodov Flipkart a Snapdeal.
Autor TASR
Washington 8. júna (TASR) - Americký internetový obchod Amazon plánuje zvýšiť svoje investície v Indii o ďalšie 3 miliardy USD (2,64 miliardy eur) s cieľom získať väčší podiel na lukratívnom trhu. Celkový objem investícií najväčšieho internetového obchodu na svete tak dosiahne v Indii viac než 5 miliárd USD. Informovali o tom servery BBC a WSJ.
Ako povedal tento týždeň na ekonomickom summite USA a Indie vo Washingtone šéf Amazonu Jeff Bezos, India predstavuje mimoriadne veľký potenciál. "V krajine sme už vytvorili približne 45.000 pracovných miest a aj naďalej vidíme na tomto trhu obrovský potenciál," povedal Bezos. Už v roku 2014 Amazon oznámil investíciu v Indii vo výške okolo 2 miliardy USD.
Na indický trh vstúpila firma v roku 2013. V ďalšom roku zverejnila prognózu, v ktorej uviedla, že "India by sa mohla stať jej najrýchlejšie rastúcim trhom a dosiahnuť 1 miliardu USD v hrubých tržbách".
Spoločnosť však čelí silnej konkurencii domácich internetových obchodov Flipkart a Snapdeal. Amazon sa preto snaží investovať do vylepšenia svojich služieb v krajine, kde mnohí nemajú bankové účty či pripojenie k internetu. Súčasťou tohto programu je napríklad aj zvyšovanie počtu distribučných centier po celej Indii.
Ako povedal tento týždeň na ekonomickom summite USA a Indie vo Washingtone šéf Amazonu Jeff Bezos, India predstavuje mimoriadne veľký potenciál. "V krajine sme už vytvorili približne 45.000 pracovných miest a aj naďalej vidíme na tomto trhu obrovský potenciál," povedal Bezos. Už v roku 2014 Amazon oznámil investíciu v Indii vo výške okolo 2 miliardy USD.
Na indický trh vstúpila firma v roku 2013. V ďalšom roku zverejnila prognózu, v ktorej uviedla, že "India by sa mohla stať jej najrýchlejšie rastúcim trhom a dosiahnuť 1 miliardu USD v hrubých tržbách".
Spoločnosť však čelí silnej konkurencii domácich internetových obchodov Flipkart a Snapdeal. Amazon sa preto snaží investovať do vylepšenia svojich služieb v krajine, kde mnohí nemajú bankové účty či pripojenie k internetu. Súčasťou tohto programu je napríklad aj zvyšovanie počtu distribučných centier po celej Indii.