Cestujúci si prostredníctvom e-shopu budú môcť nielen on-line dobiť kredit na svojej čipovej dopravnej karte, ale aj zakúpiť novú.
Autor TASR
Trnava 11. mája (TASR) - Spoločnosť Arriva Trnava, zabezpečujúca verejnú dopravu prímestskými linkami v Trnavskom samosprávnom kraji (TTSK) a mestskú hromadnú dopravu v mestách Trnava, Piešťany, Senica a Hlohovec, umožní držiteľom čipových kariet využívať nové smart riešenia. Cestujúci si prostredníctvom e-shopu budú môcť nielen on-line dobiť kredit na svojej čipovej dopravnej karte, ale aj zakúpiť novú. Môžu kontrolovať zostatok, zrealizované dopravné transakcie a informácie o karte. Informoval o tom generálny riaditeľ spoločnosti Peter Nemec.
Ako uviedol, čipová karta umožňuje výhodné bezhotovostné cestovanie. "Pohodlné a jednoduché cestovanie verejnou dopravou prináša mnohé moderné riešenia. Dávame cestujúcim možnosť objednať si čipovú kartu on-line a pripísať na ňu kredit bez manipulácie s hotovosťou. Vďaka jej používaniu môžu ešte aj ušetriť," povedal Nemec.
"TTSK ako objednávateľ prímestskej autobusovej dopravy víta možnosť spustenia e-shopu u tohto dopravcu. Smart riešenia dostávajú v kraji stále väčší priestor, držíme vysoké tempo s okolitými krajmi, ale aj krajinami. Tento krok vnímame ako prínos pre cestujúcu verejnosť," konštatoval predseda TTSK Jozef Viskupič.
Informácie o novinkách a službách i aktuálnych opatreniach a prijatých zmenách nájdu cestujúci na webovej stránke spoločnosti. Pre cestujúcich, ktorí majú záujem byť informovaní o prijatých zmenách a novinkách, je k dispozícii možnosť prihlásenia sa na odber noviniek automaticky zasielaných e-mailom. Cestujúci tak získajú všetky informácie hneď po zverejnení. Aktuálne informácie poskytuje aj linka zákazníckej podpory, ktorá je k dispozícii cestujúcim každý deň do 20.00 h vrátane víkendov či sviatkov.
Ako uviedol, čipová karta umožňuje výhodné bezhotovostné cestovanie. "Pohodlné a jednoduché cestovanie verejnou dopravou prináša mnohé moderné riešenia. Dávame cestujúcim možnosť objednať si čipovú kartu on-line a pripísať na ňu kredit bez manipulácie s hotovosťou. Vďaka jej používaniu môžu ešte aj ušetriť," povedal Nemec.
"TTSK ako objednávateľ prímestskej autobusovej dopravy víta možnosť spustenia e-shopu u tohto dopravcu. Smart riešenia dostávajú v kraji stále väčší priestor, držíme vysoké tempo s okolitými krajmi, ale aj krajinami. Tento krok vnímame ako prínos pre cestujúcu verejnosť," konštatoval predseda TTSK Jozef Viskupič.
Informácie o novinkách a službách i aktuálnych opatreniach a prijatých zmenách nájdu cestujúci na webovej stránke spoločnosti. Pre cestujúcich, ktorí majú záujem byť informovaní o prijatých zmenách a novinkách, je k dispozícii možnosť prihlásenia sa na odber noviniek automaticky zasielaných e-mailom. Cestujúci tak získajú všetky informácie hneď po zverejnení. Aktuálne informácie poskytuje aj linka zákazníckej podpory, ktorá je k dispozícii cestujúcim každý deň do 20.00 h vrátane víkendov či sviatkov.