Predajca zánovných a ojazdených vozidiel predal v júli na Slovensku, v Česku a v Poľsku 8882 automobilov, čo predstavuje medzimesačný nárast o 13 %.
Autor TASR
Bratislava 8. augusta (TASR) - Skupina Aures Holdings predala v júli 8882 automobilov, čo zároveň predstavuje najsilnejší júlový výsledok v tridsaťjedenročnej histórii spoločnosti. Silný predaj podporila podľa spoločnosti aj kampaň, keď každý 250. zákazník, ktorý si kúpil auto v sieti autocentier AAA Auto a Mototechna, ktoré Aures prevádzkuje, získal palivovú kartu v hodnote 750 eur. Spoločnosť tak rozdala kupujúcim na Slovensku, v Česku a Poľsku karty na nákup paliva v celkovej hodnote 46.000 eur, informovala skupina v utorok.
Predajca zánovných a ojazdených vozidiel predal v júli na Slovensku, v Česku a v Poľsku 8882 automobilov, čo predstavuje medzimesačný nárast o 13 %. Vyšší dopyt po vozidlách je podľa generálnej riaditeľky skupiny Karolíny Topolovej poznať na všetkých troch trhoch. "Zvýšený záujem evidujeme hlavne v prípade zánovných automobilov, ktoré majú parametre nových áut, ale sú dostupné ihneď a s cenou aj až o štyridsať percent nižšou," uviedla Topolová.
Zánovné automobily tvoria 12 % z celkových predajov skupiny. Najpredávanejším vozidlom v júli bola na Slovensku a v Česku Škoda Octavia, v Poľsku Opel Astra.
Letnú kampaň na podporu predaja spustila skupina 15. júna a za ten čas rozdala 56 zákazníkom, ktorí si kúpili v jednej zo 60 pobočiek AAA Auto novší automobil, celkom 46.000 eur na nákup paliva. "Kampaň bude pokračovať až do konca augusta. Očakávame teda, že rozdáme palivové karty ešte v minimálne rovnakej celkovej hodnote ako do dnešného dňa," uzavrela Topolová.
Predajca zánovných a ojazdených vozidiel predal v júli na Slovensku, v Česku a v Poľsku 8882 automobilov, čo predstavuje medzimesačný nárast o 13 %. Vyšší dopyt po vozidlách je podľa generálnej riaditeľky skupiny Karolíny Topolovej poznať na všetkých troch trhoch. "Zvýšený záujem evidujeme hlavne v prípade zánovných automobilov, ktoré majú parametre nových áut, ale sú dostupné ihneď a s cenou aj až o štyridsať percent nižšou," uviedla Topolová.
Zánovné automobily tvoria 12 % z celkových predajov skupiny. Najpredávanejším vozidlom v júli bola na Slovensku a v Česku Škoda Octavia, v Poľsku Opel Astra.
Letnú kampaň na podporu predaja spustila skupina 15. júna a za ten čas rozdala 56 zákazníkom, ktorí si kúpili v jednej zo 60 pobočiek AAA Auto novší automobil, celkom 46.000 eur na nákup paliva. "Kampaň bude pokračovať až do konca augusta. Očakávame teda, že rozdáme palivové karty ešte v minimálne rovnakej celkovej hodnote ako do dnešného dňa," uzavrela Topolová.