Za 11-mesačné obdobie firma BMW zvýšila predaj v Číne o 13,6 %. V USA sa predaj zvýšil o 1,7 %, naopak, v Európe o 1,4 % klesol.
Autor TASR
Mníchov 6. decembra (TASR) - Nemecká automobilka BMW zaznamenala v novembri zvýšenie predaja vozidiel na viac než 225.600. Novembrový výsledok prispel k rastu predaja aj za 11 mesiacov tohto roka.
Spoločnosť oznámila, že za november predala 225.662 vozidiel, čo medziročne predstavuje rast o 1,4 %. Od začiatku roka sa predaj zvýšil o 1,7 % na takmer 2,3 milióna vozidiel všetkých značiek, teda rovnomennej BMW, ako aj Rolls-Royce a MINI.
Okrem úspechov luxusného segmentu firma BMW profitovala aj z dobrých výsledkov športovo-úžitkových vozidiel (SUV). Predaj SUV sa za 11 mesiacov zvýšil o viac než 23 % na 870.267 áut.
"Aj vďaka novembrovému rastu smerujeme za celý rok k novému rekordu tak, ako sme plánovali," povedal člen Správnej rady BMW Pieter Nota. Ako dodal, úspešný bol aj predaj elektromobilov, ktorý v novembri vzrástol o vyše 18 %.
V Nemecku a Európe síce predaj klesol, výsledky však výrazne podporila Čína. Predaj áut BMW sa na najväčšom automobilovom trhu na svete zvýšil v novembri o 12,1 %. Rast zaznamenala automobilka aj v USA, kde predaj vzrástol o 7,6 %.
Za 11-mesačné obdobie firma BMW zvýšila predaj v Číne o 13,6 %. V USA sa predaj zvýšil o 1,7 %, naopak, v Európe o 1,4 % klesol.
Spoločnosť oznámila, že za november predala 225.662 vozidiel, čo medziročne predstavuje rast o 1,4 %. Od začiatku roka sa predaj zvýšil o 1,7 % na takmer 2,3 milióna vozidiel všetkých značiek, teda rovnomennej BMW, ako aj Rolls-Royce a MINI.
Okrem úspechov luxusného segmentu firma BMW profitovala aj z dobrých výsledkov športovo-úžitkových vozidiel (SUV). Predaj SUV sa za 11 mesiacov zvýšil o viac než 23 % na 870.267 áut.
"Aj vďaka novembrovému rastu smerujeme za celý rok k novému rekordu tak, ako sme plánovali," povedal člen Správnej rady BMW Pieter Nota. Ako dodal, úspešný bol aj predaj elektromobilov, ktorý v novembri vzrástol o vyše 18 %.
V Nemecku a Európe síce predaj klesol, výsledky však výrazne podporila Čína. Predaj áut BMW sa na najväčšom automobilovom trhu na svete zvýšil v novembri o 12,1 %. Rast zaznamenala automobilka aj v USA, kde predaj vzrástol o 7,6 %.
Za 11-mesačné obdobie firma BMW zvýšila predaj v Číne o 13,6 %. V USA sa predaj zvýšil o 1,7 %, naopak, v Európe o 1,4 % klesol.