Koncern v 3. kvartáli predal 625. 675 vozidiel značiek Mercedes-Benz a Smart.
Autor TASR
Stuttgart 6. októbra (TASR) - Predaj osobných áut nemeckého koncernu Daimler je už vďaka silnému dopytu v Číne vyšší než pred začiatkom koronakrízy.
Koncern v 3. kvartáli predal 625.675 vozidiel značiek Mercedes-Benz a Smart. To bolo o 1,2 % viac ako v rovnakom období vlani. Odbyt za prvých 9 mesiacov roka však bol o 13,4 % nižší ako vlani od januára do septembra.
Za stabilizáciu predaja vďačí Daimler takmer výhradne vysokému dopytu na čínskom trhu, kde v 3. štvrťroku zvýšil odbyt o vyše 23 % na 223.631 vozidiel. V Európe predaj koncernu klesol o 0,4 % na 234.088 áut. Za prvých 9 mesiacov bol predaj v Európe nižší o 20,9 %.
Odbyt sa ďalej oslaboval aj na severoamerickom trhu (USA, Kanada a Mexiko), kde predaj v 3. kvartáli padol o 9,8 % na 81.859 áut. Od začiatku roka sa znížil o 13,9 %.
Koncern v 3. kvartáli predal 625.675 vozidiel značiek Mercedes-Benz a Smart. To bolo o 1,2 % viac ako v rovnakom období vlani. Odbyt za prvých 9 mesiacov roka však bol o 13,4 % nižší ako vlani od januára do septembra.
Za stabilizáciu predaja vďačí Daimler takmer výhradne vysokému dopytu na čínskom trhu, kde v 3. štvrťroku zvýšil odbyt o vyše 23 % na 223.631 vozidiel. V Európe predaj koncernu klesol o 0,4 % na 234.088 áut. Za prvých 9 mesiacov bol predaj v Európe nižší o 20,9 %.
Odbyt sa ďalej oslaboval aj na severoamerickom trhu (USA, Kanada a Mexiko), kde predaj v 3. kvartáli padol o 9,8 % na 81.859 áut. Od začiatku roka sa znížil o 13,9 %.