Od mája tak Volkswagen zaviedol ďalšie zmeny, aby splnil výrobné ciele, skonštatovala Labbeová.
Autor TASR
Wolfsburg 31. mája (TASR) - Nemecká automobilová skupina Volkswagen zavádza vo svojom závode vo Wolfsburgu, najväčšom v rámci koncernu, mimoriadne zmeny. Dôvodom je zmiernenie problémov v dodávateľských reťazcoch, najmä nedostatku čipov, čo spoločnosti umožňuje zvýšiť výrobu. TASR o tom informuje na základe správy Reuters.
Podľa Imeldy Labbeovej, členky predstavenstva značky Volkswagen, vďaka zmierneniu problémov s dodávkami sú nemecké závody Volkswagenu tento rok "výrazne lepšie využité ako v roku 2022".
"Naša výrobná sieť v Nemecku bola obzvlášť tvrdo zasiahnutá dôsledkami pandémie nového koronavírusu, globálnej čipovej krízy a vojny na Ukrajine," povedala Labbeová, podľa ktorej sa situácia už výrazne zlepšila.
To zahŕňa aj kľúčový závod automobilky vo Wolfsburgu, kde má Volkswagen sídlo, ktorý mohol v roku 2022 vyrobiť iba 400.000 áut, čiže polovicu svojej ročnej kapacity. "Tomu je teraz koniec," povedala Labbeová.
Od mája tak Volkswagen zaviedol ďalšie zmeny, aby splnil výrobné ciele, skonštatovala Labbeová. A dodala, že to pozitívne ovplyvnilo harmonogramy dodávok, ktoré sa v prípade plne elektrických modelov ID v Európe skrátili na približne tri mesiace.
Podľa Imeldy Labbeovej, členky predstavenstva značky Volkswagen, vďaka zmierneniu problémov s dodávkami sú nemecké závody Volkswagenu tento rok "výrazne lepšie využité ako v roku 2022".
"Naša výrobná sieť v Nemecku bola obzvlášť tvrdo zasiahnutá dôsledkami pandémie nového koronavírusu, globálnej čipovej krízy a vojny na Ukrajine," povedala Labbeová, podľa ktorej sa situácia už výrazne zlepšila.
To zahŕňa aj kľúčový závod automobilky vo Wolfsburgu, kde má Volkswagen sídlo, ktorý mohol v roku 2022 vyrobiť iba 400.000 áut, čiže polovicu svojej ročnej kapacity. "Tomu je teraz koniec," povedala Labbeová.
Od mája tak Volkswagen zaviedol ďalšie zmeny, aby splnil výrobné ciele, skonštatovala Labbeová. A dodala, že to pozitívne ovplyvnilo harmonogramy dodávok, ktoré sa v prípade plne elektrických modelov ID v Európe skrátili na približne tri mesiace.