Opel prvý cieľ splnil už vlani, keď hospodárenie skončil prebytkom 859 miliónov eur. Automobilka začala predávať svoje autá na viacerých trhoch.
Autor TASR
Rüsselsheim 4. júna (TASR) - Pred dvoma rokmi, keď francúzska automobilka PSA Peugeot Citroën prevzala od amerického koncernu General Motors nemeckú automobilku Opel, ten dostal tri hlavné úlohy. V prvom rade sa mal stať po rokoch stratovosti ziskovým. Jeho vozidlá sa mali začať predávať na viacerých trhoch, nielen na európskom. Mal začať pracovať na vozidle s elektrickým pohonom.
Opel prvý cieľ splnil už vlani, keď hospodárenie skončil prebytkom 859 miliónov eur. Automobilka začala predávať svoje autá na viacerých trhoch. A tento rok sa vráti aj na ruský trh. Teraz informoval, že plní aj tretiu úlohu. V utorok predstavil v rüsselsheimskom závode dva modely elektroáut. Prvým je Corsa-e a terénne vozidlo Grandland X Hybrid 4. Kým Corsa sa bude montovať v Španielsku, model Grandland sa bude vyrábať v Eisenachu.
Záujemcovia o ne si ich už môžu objednávať s tým, že ich dostanú na budúci rok. Corsa bude stáť okolo 30.000 eur. Elektrická Corsa bude o 100 % drahšia než je jej piata klasická verzia so spaľovacím motorom.
Opel prvý cieľ splnil už vlani, keď hospodárenie skončil prebytkom 859 miliónov eur. Automobilka začala predávať svoje autá na viacerých trhoch. A tento rok sa vráti aj na ruský trh. Teraz informoval, že plní aj tretiu úlohu. V utorok predstavil v rüsselsheimskom závode dva modely elektroáut. Prvým je Corsa-e a terénne vozidlo Grandland X Hybrid 4. Kým Corsa sa bude montovať v Španielsku, model Grandland sa bude vyrábať v Eisenachu.
Záujemcovia o ne si ich už môžu objednávať s tým, že ich dostanú na budúci rok. Corsa bude stáť okolo 30.000 eur. Elektrická Corsa bude o 100 % drahšia než je jej piata klasická verzia so spaľovacím motorom.