Elektrifikácia je základným kameňom ekologickej agendy indického premiéra Naréndru Módího.
Autor TASR
Naí Dillí 4. júla (TASR) - Indická automobilka Tata Motors plánuje v súčasnom obchodnom roku 2022/2023 predať približne 50.000 elektrických áut a v ďalšom obchodnom roku firmy, ktorý sa končí vždy v marci, chce tento objem zdvojnásobiť. Uviedol to v pondelok na stretnutí s akcionármi predseda predstavenstva spoločnosti N Chandrasekaran. Informovala o tom agentúra Reuters.
Predaj elektromobilov Tata Motors každý rok výrazne rastie. V obchodnom roku 2021/2022 predala spoločnosť 19.105 elektrických vozidiel, pričom tento počet predstavoval v porovnaní s predchádzajúcim rokom rast o 353 %.
Elektrifikácia je základným kameňom ekologickej agendy indického premiéra Naréndru Módího. Práve elektrické autá sú považované za vhodný spôsob, ako riešiť problém silne znečisteného ovzdušia veľkomiest a zároveň znížiť náklady štátu na dovoz ropy. Cieľom indickej vlády je, aby v roku 2030 tvorili elektromobily z celkového predaja osobných áut približne 30 %. V súčasnosti je to zhruba 1 %.
Predaj elektromobilov Tata Motors každý rok výrazne rastie. V obchodnom roku 2021/2022 predala spoločnosť 19.105 elektrických vozidiel, pričom tento počet predstavoval v porovnaní s predchádzajúcim rokom rast o 353 %.
Elektrifikácia je základným kameňom ekologickej agendy indického premiéra Naréndru Módího. Práve elektrické autá sú považované za vhodný spôsob, ako riešiť problém silne znečisteného ovzdušia veľkomiest a zároveň znížiť náklady štátu na dovoz ropy. Cieľom indickej vlády je, aby v roku 2030 tvorili elektromobily z celkového predaja osobných áut približne 30 %. V súčasnosti je to zhruba 1 %.