Okrem samotných zájazdov nakupujú Slováci cez internet aj dovolenkové vybavenie.
Autor TASR
Bratislava 24. augusta (TASR) – Slovenskí dovolenkári využívajúci služby cestovných kancelárií preferujú pobyty all inclusive. Zájazdy bez stravy na hoteli si volí len 11 % a iba s raňajkami približne 8 % z nich. Vyplýva to z prieskumu výskumnej agentúry NMS Market Research a portálu Heureka.sk.
"Až 40 % dovolenkárov preferuje zájazdy all inclusive, čo znamená, že okrem raňajok, obedov a večerí im hotel zabezpečuje aj bezplatný prístup na bar s alkoholom, miešanými drinkami a nealkoholickými nápojmi. Plná penzia, teda celodenná strava bez možnosti baru, je voľbou pre približne 8 % dovolenkujúcich," hovorí riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský.
"Popularite sa tešia aj zájazdy s polpenziou, a to až u 33 % dovolenkujúcich Slovákov. Táto alternatíva im dáva možnosť vychutnať si lokálne jedlo, najmä obedy, v typických miestnych reštauráciách," poznamenal projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth. Až 54 % opýtaných Slovákov pritom hľadá letnú dovolenku na internete.
Okrem samotných zájazdov nakupujú Slováci cez internet aj dovolenkové vybavenie. Podľa štatistík Heureka.sk sú to najčastejšie digitálne fotoaparáty, športové vybavenie, kozmetika, plavky, ale aj elektronické či papierové knihy.
"Až 40 % dovolenkárov preferuje zájazdy all inclusive, čo znamená, že okrem raňajok, obedov a večerí im hotel zabezpečuje aj bezplatný prístup na bar s alkoholom, miešanými drinkami a nealkoholickými nápojmi. Plná penzia, teda celodenná strava bez možnosti baru, je voľbou pre približne 8 % dovolenkujúcich," hovorí riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský.
"Popularite sa tešia aj zájazdy s polpenziou, a to až u 33 % dovolenkujúcich Slovákov. Táto alternatíva im dáva možnosť vychutnať si lokálne jedlo, najmä obedy, v typických miestnych reštauráciách," poznamenal projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth. Až 54 % opýtaných Slovákov pritom hľadá letnú dovolenku na internete.
Okrem samotných zájazdov nakupujú Slováci cez internet aj dovolenkové vybavenie. Podľa štatistík Heureka.sk sú to najčastejšie digitálne fotoaparáty, športové vybavenie, kozmetika, plavky, ale aj elektronické či papierové knihy.