Najviac finančných prostriedkov do reklamy na hypotéky minula v období od začiatku roka 2011 do polovice tohto roka Slovenská sporiteľňa.
Autor TASR
Bratislava 13. augusta (TASR) - Výdavky bánk na reklamu svojich hypotekárnych produktov sa v prvom polroku 2013 medziročne zvýšili.
Za prvých šesť mesiacov tohto roka investovali do reklamy na hypotéky takmer 14 miliónov eur, čo je viac ako v celom roku 2012. Ukázal to monitoring reklamných výdavkov Media Intelligence spoločnosti TNS Slovakia, ktorý vychádza z oficiálnych cenníkov a nezohľadňuje žiadne zľavy, bartre a bonusy.
Od roku 2011 do júna 2013 si za reklamnú kampaň na hypotéky zaplatilo 9 najväčších slovenských bánk. V tradičnom mediamixe dominuje podľa prieskumu televízia, do ktorej smeruje v priemere 85 % reklamných rozpočtov určených na propagáciu hypoték. Na printové médiá pripadá približne 9 % z celkových prostriedkov, pričom najmenej bola vo finančnom meradle využívaná vonkajšia reklama a rádio.
Za dva a pol roka odvysielali slovenské televízie viac ako 33.300 reklám propagujúcich hypotéky. Na televíznych obrazovkách tak celkovo vyplnili 241 hodín vysielania. V printových médiách zabrala inzercia hypotekárnych produktov dokopy 712 inzertných strán, pričom 265 bolo v časopisoch a 447 inzertných strán v novinách.
Najviac finančných prostriedkov do reklamy na hypotéky minula v období od začiatku roka 2011 do polovice tohto roka Slovenská sporiteľňa (10,7 milióna eur). Nasleduje Tatra banka (7,6 milióna eur), VÚB (6,6 milióna eur), ČSOB (6,5 milióna eur), Poštová banka (3,6 milióna eur), Prima banka (2,6 milióna eur), UniCredit Bank (2,3 milióna eur), OTP Banka (1,6 milióna eur) a Sberbank (1,1 milióna eur).
Za prvých šesť mesiacov tohto roka investovali do reklamy na hypotéky takmer 14 miliónov eur, čo je viac ako v celom roku 2012. Ukázal to monitoring reklamných výdavkov Media Intelligence spoločnosti TNS Slovakia, ktorý vychádza z oficiálnych cenníkov a nezohľadňuje žiadne zľavy, bartre a bonusy.
Od roku 2011 do júna 2013 si za reklamnú kampaň na hypotéky zaplatilo 9 najväčších slovenských bánk. V tradičnom mediamixe dominuje podľa prieskumu televízia, do ktorej smeruje v priemere 85 % reklamných rozpočtov určených na propagáciu hypoték. Na printové médiá pripadá približne 9 % z celkových prostriedkov, pričom najmenej bola vo finančnom meradle využívaná vonkajšia reklama a rádio.
Za dva a pol roka odvysielali slovenské televízie viac ako 33.300 reklám propagujúcich hypotéky. Na televíznych obrazovkách tak celkovo vyplnili 241 hodín vysielania. V printových médiách zabrala inzercia hypotekárnych produktov dokopy 712 inzertných strán, pričom 265 bolo v časopisoch a 447 inzertných strán v novinách.
Najviac finančných prostriedkov do reklamy na hypotéky minula v období od začiatku roka 2011 do polovice tohto roka Slovenská sporiteľňa (10,7 milióna eur). Nasleduje Tatra banka (7,6 milióna eur), VÚB (6,6 milióna eur), ČSOB (6,5 milióna eur), Poštová banka (3,6 milióna eur), Prima banka (2,6 milióna eur), UniCredit Bank (2,3 milióna eur), OTP Banka (1,6 milióna eur) a Sberbank (1,1 milióna eur).