Pozitívne výsledky vykázala firma v sekcii elektrických áut. V októbri sa ich predaj zvýšil o vyše 38 % a za 10 mesiacov tohto roka o viac než 40 %.
Autor TASR
Berlín 14. novembra (TASR) - Nemecká automobilka BMW predala minulý mesiac vyše 200.880 áut. Oproti rovnakému mesiacu minulého roka to síce predstavuje len mierny rast, stále je to však najlepší výsledok za mesiac október v histórii firmy.
Spoločnosť oznámila, že v októbri predala vo svete 200.883 áut. V porovnaní s októbrom minulého roka to znamená rast o 1,7 %. Zároveň upozornila, že historicky najlepší októbrový výsledok dosiahla napriek momentálne zložitej politickej a ekonomickej situácii.
Čo sa týka rovnomennej značky BMW, firma minulý mesiac predala 171.131 áut. Medziročne to znamená rast o 1,6 %. Automobilka dokázala zvýšiť predaj aj napriek skomplikovaniu situácie na trhu po tom, ako Európska únia od septembra zaviedla novú metodiku testovania emisií WLTP.
Aj predaj značky Mini sa zvýšil, a to o 2,1 % na 29.418 vozidiel. Značku potiahol najmä model Mini Countryman, ktorého predaj vzrástol o 13,8 %.
Pozitívne výsledky vykázala firma v sekcii elektrických áut. V októbri sa ich predaj zvýšil o vyše 38 % a za 10 mesiacov tohto roka o viac než 40 %.
Celkovo za 10 mesiacov predala spoločnosť BMW takmer 2,036 milióna vozidiel. V porovnaní s 10 mesiacmi minulého roka to znamená rast o 1,3 %.
Spoločnosť oznámila, že v októbri predala vo svete 200.883 áut. V porovnaní s októbrom minulého roka to znamená rast o 1,7 %. Zároveň upozornila, že historicky najlepší októbrový výsledok dosiahla napriek momentálne zložitej politickej a ekonomickej situácii.
Čo sa týka rovnomennej značky BMW, firma minulý mesiac predala 171.131 áut. Medziročne to znamená rast o 1,6 %. Automobilka dokázala zvýšiť predaj aj napriek skomplikovaniu situácie na trhu po tom, ako Európska únia od septembra zaviedla novú metodiku testovania emisií WLTP.
Aj predaj značky Mini sa zvýšil, a to o 2,1 % na 29.418 vozidiel. Značku potiahol najmä model Mini Countryman, ktorého predaj vzrástol o 13,8 %.
Pozitívne výsledky vykázala firma v sekcii elektrických áut. V októbri sa ich predaj zvýšil o vyše 38 % a za 10 mesiacov tohto roka o viac než 40 %.
Celkovo za 10 mesiacov predala spoločnosť BMW takmer 2,036 milióna vozidiel. V porovnaní s 10 mesiacmi minulého roka to znamená rast o 1,3 %.