Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Nedela 22. december 2024Meniny má Adela
< sekcia Ekonomika

Bratislava privíta svetových aj domácich marketingových špecialistov

Foto: TREND marketing Summit

Na konferencii bude reč o online videu ako čoraz silnejšom fenoméne, ktorý má u používateľov vysokú mieru interakcie, sociálnych sieťach, automatizácií kampaní a množstvo ďalších témach.

Bratislava 12. júna (Teraz.sk) - Konferencia zameraná na efektivitu kampaní v online priestore, TREND Marketing Summit, privíta v utorok 13. júna v Bratislave tridsiatku zahraničných aj domácich odborníkov.

Do hlavného mesta pricestuje napríklad Dominic Lyle, generálny riaditeľ Európskej asociácie komunikačných agentúr. V reklamnom priemysle pôsobí už 25 rokov a podelí sa o svoj pohľad na efektívnosť marketingovej komunikácie. Nebude chýbať skúsený americký marketingový konzultant Taylor Gray, člen Board of Directors Effie, ktorý ponúkne návod na to, ako pri rozvoji digitálnych platforiem robiť naozaj efektívne kampane. Zo Švédska pricestuje do Bratislavy odborník na programmatický nákup reklamy Fredrik Strauss. Jeho firma vyvinula nástroje na automatizáciu a spravovanie kampaní pre publisherov, ale aj agentúry a zadávateľov. V rámci svojej prezentácie načrtne najnovšie trendy vrátane natívneho programmaticu a jeho potenciálu zvyšovať konverzie.

Na konferencii bude viackrát reč o online videu ako čoraz silnejšom fenoméne, ktorý má u používateľov vysokú mieru interakcie. Český hosť Ondřej Sláma je špička v oblasti online kampaní, o videu prezradí to najdôležitejšie, čo sa za roky praxe naučil.

V strategickej časti ponúkne svoje tipy z desiatok účinných kampaní stratég Juraj Pobjecký. O tom, ako zvrátiť trend odchodu zákazníkov od reklamy bude hovoriť kreatívny riaditeľ agentúry Jandl Alex Strimbeanu.

Ako čelia výzvam vydavatelia?

Na konferencii sa bude hovoriť aj o aktuálnych trendoch na sociálnych sieťach, content marketingu a ako využiť influencerov. Vladimír Cintula z agentúry RIEŠENIA.com bude hovoriť o automatizácii a personalizácii multi-channel kampaní, nadviaže naňho Gabriel Czirák z Marketingeru, ktorý ukáže, ako automatizácia webov šetrí peniaze a zvyšuje predaj.

Senior konzultant Pizza Seo Ján Laurenčík priblíži analytiku v digitálnom marketingu, teda prečo je dôležité zbierať digitálne dáta a prepájať ich s dátami z „kamennej“ predajne. Spoluzakladateľ Adbee Tomáš Vatrt ukáže, ako vyzerá profesionálny zákaznícky servis v roku 2017 a prečo je marketingom budúcnosti.

V programe konferencie sú aj dve panelové diskusie. Prvá v Strategy Hall bude o efektivite, ktorá predáva. Diskutovať budú šéf agentúry Wiktor Leo Burnet Peter Kontra, Strategy Director MUW Saatchi & Saatchi Kamil Charvát a Dušan Viszt, šéf marketingu Sberbank v regióne CEE.

Na diskusii sa zúčastnia zástupcovia najväčších slovenských vydavateľstiev. Hovoriť budú o tom, ako vydavatelia reagujú na rast investícií do digitálu, ako si vydavateľstvá poradia s najväčšími výzvami, kde ešte môžu zarábať a čím chcú zaujať klientov v silnejúcej konkurencii.