Minimálne raz mesačne nakupuje v e-shopoch až 50 % Bratislavčanov a 47 % online konzumentov zo spomínanej vekovej kategórie.
Autor TASR
Bratislava 10. novembra (TASR) - Obyvatelia Bratislavského kraja a ľudia vo veku od 21 do 30 rokov sa do internetových obchodov vracajú najčastejšie. Minimálne raz mesačne nakupuje v e-shopoch až 50 % Bratislavčanov a 47 % online konzumentov zo spomínanej vekovej kategórie. Vyplýva to z prieskumu, ktorý urobila výskumná agentúra NMS Market Research a portál Heureka.sk.
"Najmenšiu frekvenciu nákupov majú zákazníci z Trenčianskeho kraja (33 %) a ľudia vo veku do 15 rokov, spomedzi ktorých nakupuje v e-shopoch aspoň raz mesačne štvrtina (26 %)," vyčíslil riaditeľ NMS Michal Osuský.
"Nakupovanie cez internet nie je len o úspore peňazí. Je to trend a je prirodzené, že ho sledujú najmä obyvatelia veľkých miest a mladí zarábajúci ľudia. V mestách nad 100.000 obyvateľov nakupuje v e-shopoch aspoň raz mesačne 47 % online spotrebiteľov," doplnil riaditeľ Heureka.sk Tomáš Braverman.
"Najmenšiu frekvenciu nákupov majú zákazníci z Trenčianskeho kraja (33 %) a ľudia vo veku do 15 rokov, spomedzi ktorých nakupuje v e-shopoch aspoň raz mesačne štvrtina (26 %)," vyčíslil riaditeľ NMS Michal Osuský.
"Nakupovanie cez internet nie je len o úspore peňazí. Je to trend a je prirodzené, že ho sledujú najmä obyvatelia veľkých miest a mladí zarábajúci ľudia. V mestách nad 100.000 obyvateľov nakupuje v e-shopoch aspoň raz mesačne 47 % online spotrebiteľov," doplnil riaditeľ Heureka.sk Tomáš Braverman.