Noviny uviedli, že do 6000 pracovných miest by sa mohlo zrušiť v administratíve a v obchodoch, ktoré spoločnosť plánuje na domácom trhu zatvoriť.
Autor TASR
Londýn 15. februára (TASR) - Najväčší britský maloobchodný reťazec Tesco údajne plánuje prepustiť asi 10.000 ľudí v úsilí zastaviť pokles zisku. Informoval o tom nedeľník Sunday Telegraph.
Noviny uviedli, že do 6000 pracovných miest by sa mohlo zrušiť v administratíve a v obchodoch, ktoré spoločnosť plánuje na domácom trhu zatvoriť. Ide celkovo o 43 prevádzok. Zvyšné pracovné miesta by sa mali rušiť v rámci rozsiahlych zmien v riadení zostávajúcich obchodov. Hovorca reťazca sa k informáciám v tlači zatiaľ nevyjadril.
V januári oznámilo vedenie maloobchodnej spoločnosti, že zatvorí v Británii 43 obchodov, pričom o prácu by v nich mohlo prísť približne 2000 ľudí. Rozsiahle zmeny v riadení zaviedol reťazec v dôsledku nepriaznivých výsledkov v minulých obdobiach.
V poslednom 12-týždňovom období (do 1. februára) zaznamenala spoločnosť opätovne medziročný rast tržieb, aj keď len marginálny (0,3 %), no bol to prvý rast tržieb od januára minulého roka. To je dobrý signál pre nového šéfa firmy Davea Lewisa, ktorý sa snaží zlepšiť pozíciu spoločnosti zápasiacej s cenovou vojnou na maloobchodnom trhu. Podľa Sunday Telegraph sú plánované opatrenia porovnateľné s programom ozdravovania firmy Unilever v Británii pred takmer 10 rokmi, pod čo sa podpísal práve Dave Lewis, v dôsledku čoho si vyslúžil prezývku "drastický Dave".
Noviny uviedli, že do 6000 pracovných miest by sa mohlo zrušiť v administratíve a v obchodoch, ktoré spoločnosť plánuje na domácom trhu zatvoriť. Ide celkovo o 43 prevádzok. Zvyšné pracovné miesta by sa mali rušiť v rámci rozsiahlych zmien v riadení zostávajúcich obchodov. Hovorca reťazca sa k informáciám v tlači zatiaľ nevyjadril.
V januári oznámilo vedenie maloobchodnej spoločnosti, že zatvorí v Británii 43 obchodov, pričom o prácu by v nich mohlo prísť približne 2000 ľudí. Rozsiahle zmeny v riadení zaviedol reťazec v dôsledku nepriaznivých výsledkov v minulých obdobiach.
V poslednom 12-týždňovom období (do 1. februára) zaznamenala spoločnosť opätovne medziročný rast tržieb, aj keď len marginálny (0,3 %), no bol to prvý rast tržieb od januára minulého roka. To je dobrý signál pre nového šéfa firmy Davea Lewisa, ktorý sa snaží zlepšiť pozíciu spoločnosti zápasiacej s cenovou vojnou na maloobchodnom trhu. Podľa Sunday Telegraph sú plánované opatrenia porovnateľné s programom ozdravovania firmy Unilever v Británii pred takmer 10 rokmi, pod čo sa podpísal práve Dave Lewis, v dôsledku čoho si vyslúžil prezývku "drastický Dave".