V kamenných obchodoch podľa prieskumu často a radi týždenne aspoň raz nakupujú aj mladí ľudia. Je ich vyše 60 %.
Autor TASR
Frankfurt nad Mohanom 6. októbra (TASR) - Zákazníci v Nemecku sa vracajú do kamenných obchodov. Zistil to prieskum podnikovej poradenskej firmy PwC.
Počet kupujúcich, ktorí aspoň raz za týždeň navštívia stacionárny obchod a nakúpia v ňom, dosahuje takmer 60 %. Pred dvoma rokmi bol tento výsledok len 46 %.
PwC sa k nemu dopracovala po vyhodnotení odpovedí 22.000 respondentov v 27 krajinách. Z nich bolo vyše 1000 z Nemecka.
Expert PwC pre obchod Christian Wulff uviedol: „Stacionárne obchody zostávajú potrebné a atraktívne. Je isté, že nezaniknú.“
V kamenných obchodoch podľa prieskumu často a radi týždenne aspoň raz nakupujú aj mladí ľudia. Je ich vyše 60 %.
Internetový obchod v minulých rokoch silno ovplyvnil spôsob nakupovania tovarov. Spotrebitelia ich chcú v mnohých prípadoch vidieť, ohmatať a vyskúšať. Často si dajú pri výbere poradiť, konštatuje sa v štúdii.
Počet kupujúcich, ktorí aspoň raz za týždeň navštívia stacionárny obchod a nakúpia v ňom, dosahuje takmer 60 %. Pred dvoma rokmi bol tento výsledok len 46 %.
PwC sa k nemu dopracovala po vyhodnotení odpovedí 22.000 respondentov v 27 krajinách. Z nich bolo vyše 1000 z Nemecka.
Expert PwC pre obchod Christian Wulff uviedol: „Stacionárne obchody zostávajú potrebné a atraktívne. Je isté, že nezaniknú.“
V kamenných obchodoch podľa prieskumu často a radi týždenne aspoň raz nakupujú aj mladí ľudia. Je ich vyše 60 %.
Internetový obchod v minulých rokoch silno ovplyvnil spôsob nakupovania tovarov. Spotrebitelia ich chcú v mnohých prípadoch vidieť, ohmatať a vyskúšať. Často si dajú pri výbere poradiť, konštatuje sa v štúdii.