E-faktúrou sú v súčasnosti platené účty za viac ako 40.000 odberných miest naprieč celým regiónom BVS.
Autor TASR
Bratislava 12. apríla (TASR) – Bratislavská vodárenská spoločnosť (BVS) plánuje aj v nasledujúcom období rozvoj zákazníckeho portálu a elektronických služieb. Jej dlhodobým cieľom je presunúť čo najviac zákazníkov na elektronickú formu komunikácie. V súčasnosti využíva každý jej desiaty zákazník na uhradenie vodného a stočného elektronickú faktúru.
"BVS má aj v tomto smere historický dlh a tieto služby mali fungovať už dávno," uviedol generálny riaditeľ BVS Peter Olajoš.
Snahou spoločnosti je nielen elektronizácia platenia faktúr, ale napríklad aj nahlasovania aktuálneho stavu vodomeru či administratívna komunikácia s BVS. Registrácia je podľa spoločnosti jednoduchá a netrvá ani dve minúty. BVS zároveň pripravuje rozvoj zákazníckeho portálu tak, aby sa zákazníci mohli na ňu obracať touto formou napríklad aj pri konzultáciách pri vytýčení trasy vodovodu alebo vydávaní rôznych stanovísk.
E-faktúrou sú v súčasnosti platené účty za viac ako 40.000 odberných miest naprieč celým regiónom BVS. Číslo sa podľa spoločnosti zvyšuje každý týždeň o niekoľko stoviek.
"BVS má aj v tomto smere historický dlh a tieto služby mali fungovať už dávno," uviedol generálny riaditeľ BVS Peter Olajoš.
Snahou spoločnosti je nielen elektronizácia platenia faktúr, ale napríklad aj nahlasovania aktuálneho stavu vodomeru či administratívna komunikácia s BVS. Registrácia je podľa spoločnosti jednoduchá a netrvá ani dve minúty. BVS zároveň pripravuje rozvoj zákazníckeho portálu tak, aby sa zákazníci mohli na ňu obracať touto formou napríklad aj pri konzultáciách pri vytýčení trasy vodovodu alebo vydávaní rôznych stanovísk.
E-faktúrou sú v súčasnosti platené účty za viac ako 40.000 odberných miest naprieč celým regiónom BVS. Číslo sa podľa spoločnosti zvyšuje každý týždeň o niekoľko stoviek.