Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Sobota 28. december 2024
< sekcia Ekonomika

Call centrum finančnej správy vlani vybavilo vyše 400.000 dopytov

Ilustračné foto Foto: otto.de

Najvyťaženejším nástrojom pri komunikácii s verejnosťou je infolinka. Finančná správa prostredníctvom nej poskytuje odborné informácie k daňovým a colným predpisom.

Bratislava 4. februára (TASR) - Odborní konzultanti call centra Finančnej správy (FS) SR vlani prostredníctvom telefonických hovorov, emailov a online chatu pomohli klientom v 409.914 prípadoch, informovala v piatok FS. Medziročne ide o takmer pätinový nárast počtu dopytov, keď v roku 2020 evidovala FS necelých 350.000 dopytov.

"V minulom roku dominovali otázky ku 'koronaopatreniam', zavádzaniu e-commerce pravidiel, ale aj obojsmernej elektronickej komunikácii v daňovej oblasti. Konzultanti zvládli tiež nápor dopytov k očkovacej lotérii," uviedla hovorkyňa FS Martina Rybanská.

Najvyťaženejším nástrojom pri komunikácii s verejnosťou je infolinka. Finančná správa prostredníctvom nej poskytuje odborné informácie k daňovým a colným predpisom. Vlani týmto spôsobom vybavili konzultanti 249.465 dopytov, čo predstavuje medziročne nárast o 6804.

Druhým najvyťaženejším nástrojom bola emailová komunikácia prostredníctvom aplikácie Live Agent, cez ktorú vybavili 99.766 dopytov, zatiaľ čo v roku 2020 tento kanál využilo 91.861 klientov. Okrem toho je dostupný aj chat, ktorý využilo 11.587 klientov a v nemalej miere zamestnávala konzultantov aj očkovacia lotéria, v rámci ktorej vybavili 49.096 dopytov.