Novou stratégiou sa pokúša dostať z krízy. Jej súčasťou je zníženie počtu pivovarov a zvýšenie objemu drahších špeciálov.
Autor TASR
Kodaň 17. augusta (TASR) - Dánsky výrobca piva Carlsberg v 1. polroku výrazne zvýšil zisk. Novou stratégiou sa pokúša dostať z krízy. Jej súčasťou je zníženie počtu pivovarov a zvýšenie objemu drahších špeciálov. Naďalej však musí bojovať s ťažkými trhovými podmienkami vo východnej Európe a Ázii. Informovala o tom agentúra DPA.
Tržby Carlsbergu za prvých 6 mesiacov 2016 klesli na 31,2 miliardy DKK (4,2 miliardy eur) z 32,4 miliardy DKK v rovnakom období vlani. Čistý zisk však medziročne vzrástol o 400 miliónov DKK na takmer 1,9 miliardy DKK. Štvrtý najväčší výrobca piva na svete vlani zaznamenal miliardovú stratu.
(1 EUR = 7,4397 DKK)
Tržby Carlsbergu za prvých 6 mesiacov 2016 klesli na 31,2 miliardy DKK (4,2 miliardy eur) z 32,4 miliardy DKK v rovnakom období vlani. Čistý zisk však medziročne vzrástol o 400 miliónov DKK na takmer 1,9 miliardy DKK. Štvrtý najväčší výrobca piva na svete vlani zaznamenal miliardovú stratu.
(1 EUR = 7,4397 DKK)