Carrefour už o svojom pláne diskutuje s odborovými zväzmi FO, CFDT a CFE-CGC. Presný počet ľudí, ktorí prídu o miesto, tak zatiaľ nie je známy.
Autor TASR
Paríž 28. marca (TASR) - Francúzska sieť obchodov Carrefour plánuje zrušiť 1229 pracovných miest. Najväčší maloobchodný predajca v Európe, ktorý pred pár rokmi odišiel zo slovenského trhu, aktuálne zmenšuje svoje veľké hypermarkety vo Francúzsku v rámci reštrukturalizácie, ktorej cieľom je zvýšiť predaj a zisky.
Carrefour už o svojom pláne diskutuje s odborovými zväzmi FO, CFDT a CFE-CGC. Presný počet ľudí, ktorí prídu o miesto, tak zatiaľ nie je známy.
Pravdepodobné škrty a zmenšenie predajní prinesú odstránenie kútikov s predajom šperkov v hypermarketoch, a dotknú sa tiež manažérov a automatizácie čerpacích staníc.
Minulý mesiac Carrefour, ktorému sa podarilo oživiť predaj vo svojich francúzskych hypermarketoch, kde zamestnáva 60.000 ľudí, zvýšil svoj cieľ pre úspory na 2,8 miliardy eur do roku 2020 z predchádzajúcich 2 miliárd eur.
V januári 2018 začal Carrefour realizovať plán znižovania nákladov a zvyšovania investícií do elektronického obchodu a snaží sa tiež o partnerstvo s čínskym technologickým gigantom Tencent.
Tento plán zahŕňa najmä rozšírenie menších obchodov a redukciu hypermarketov, a tiež väčšie zameranie sa na ekologické produkty a súkromné značky.
Carrefour dosiahol v minulom roku 2018 úspory vo výške 1,05 miliardy eur.
Carrefour už o svojom pláne diskutuje s odborovými zväzmi FO, CFDT a CFE-CGC. Presný počet ľudí, ktorí prídu o miesto, tak zatiaľ nie je známy.
Pravdepodobné škrty a zmenšenie predajní prinesú odstránenie kútikov s predajom šperkov v hypermarketoch, a dotknú sa tiež manažérov a automatizácie čerpacích staníc.
Minulý mesiac Carrefour, ktorému sa podarilo oživiť predaj vo svojich francúzskych hypermarketoch, kde zamestnáva 60.000 ľudí, zvýšil svoj cieľ pre úspory na 2,8 miliardy eur do roku 2020 z predchádzajúcich 2 miliárd eur.
V januári 2018 začal Carrefour realizovať plán znižovania nákladov a zvyšovania investícií do elektronického obchodu a snaží sa tiež o partnerstvo s čínskym technologickým gigantom Tencent.
Tento plán zahŕňa najmä rozšírenie menších obchodov a redukciu hypermarketov, a tiež väčšie zameranie sa na ekologické produkty a súkromné značky.
Carrefour dosiahol v minulom roku 2018 úspory vo výške 1,05 miliardy eur.