CENT Supermarket CBA je jedným z troch formátov v sieti, ktorá má dnes 334 predajní.
Autor TASR-OTS
Partizánske 20. júla (TASR-OTS) - Jubilejný, v poradí už desiaty CENT Supermarket CBA, dnes ráno slávnostne otvorila spoločnosť CBA Slovakia v Partizánskom.
Nový obchod ponúka zákazníkom na celkovej ploche 505 m2 vyše 6 300 sortimentných položiek. CENT Supermarket CBA predstavuje v roku 2012 vôbec najdynamickejšiu expanziu reťazca z čisto slovenským kapitálom vo formáte Supermarket. Rozvoj lokálnych supermarketov je odpoveďou na zmeny v nákupnom správaní sa slovenského zákazníka. Ten kladie čoraz väčší dôraz na možnosti plnohodnotného nákupu v blízkosti svojho bydliska.
„Zákazníkom prinášame vizuálne zaujímavý, samostatne stojaci obchod, ktorý je vlajkovou loďou novej tváre našich supermarketov. Cieľovej skupine, ktorou je primárne rodina, ponúkame široký sortiment čerstvých potravín, ako ovocie, zelenina či údeniny. Navýšený je aj obsah nepotravinárskych kategórií, či potravy pre domáce zvieratá. Dôraz kladieme na dva prvky: slovenských dodávateľov a vysokú kultúru nakupovania,“ uvádza Vladimír Kocúrek. viceprezident spoločnosti CBA Slovakia s. r. o. z Lučenca, ktorá prevádzkuje dnes najväčšiu sieť samoobslúh na Slovensku.
Kvalita slovenského maloobchodného prostredia sa postupne zvyšuje a s ňou sa menia i preferencie spotrebiteľov. Vyžadujú vyššiu kultúru nakupovania, príjemné prostredie, čerstvý tovar, pohodlie blízkosti predajní a dlhšiu otváraciu dobu. To všetko spĺňajú tzv. convenience stores (angl. pohodlné, výhodné obchody), ktorých reprezentantom je práve CENT Supermarket CBA. Pri tvorbe jeho vizuálnej identity bola využitá profesionálna agentúra a výsledný produkt vzišiel z riadneho tendra.
„Supermarket CENT je dôkazom, že príťažlivý dizajn a vybavenie predajní spĺňajúce prísne štandardy a trendy moderného maloobchodu nie sú len výsadou nadnárodných spoločností a veľkých miest. Našou ambíciou je priniesť vyššiu kultúru nakupovania a starostlivo vybraný sortiment do menších okresných miest a regiónov,“ potvrdzuje V. Kocúrek.
CENT Supermarket CBA je jedným z troch formátov v sieti, ktorá má dnes 334 predajní. CBA POTRAVINY, DISKONT CBA a CENT Supermarket CBA dopĺňa ešte štvrtý formát, unikátny festivalový supermarket FEST Market CBA. Špeciálne projektovaný a modelovaný CENT Supermarket, ktorý má racionálne sekčné členenie predajného priestoru a nové grafické dizajnové prvky, je nastavený vždy na mieru zvolenému obchodnému priestoru. Je a bude tiež kľúčovým nájomcom v sieti nákupných centier KOCKA.
Nový obchod ponúka zákazníkom na celkovej ploche 505 m2 vyše 6 300 sortimentných položiek. CENT Supermarket CBA predstavuje v roku 2012 vôbec najdynamickejšiu expanziu reťazca z čisto slovenským kapitálom vo formáte Supermarket. Rozvoj lokálnych supermarketov je odpoveďou na zmeny v nákupnom správaní sa slovenského zákazníka. Ten kladie čoraz väčší dôraz na možnosti plnohodnotného nákupu v blízkosti svojho bydliska.
„Zákazníkom prinášame vizuálne zaujímavý, samostatne stojaci obchod, ktorý je vlajkovou loďou novej tváre našich supermarketov. Cieľovej skupine, ktorou je primárne rodina, ponúkame široký sortiment čerstvých potravín, ako ovocie, zelenina či údeniny. Navýšený je aj obsah nepotravinárskych kategórií, či potravy pre domáce zvieratá. Dôraz kladieme na dva prvky: slovenských dodávateľov a vysokú kultúru nakupovania,“ uvádza Vladimír Kocúrek. viceprezident spoločnosti CBA Slovakia s. r. o. z Lučenca, ktorá prevádzkuje dnes najväčšiu sieť samoobslúh na Slovensku.
Kvalita slovenského maloobchodného prostredia sa postupne zvyšuje a s ňou sa menia i preferencie spotrebiteľov. Vyžadujú vyššiu kultúru nakupovania, príjemné prostredie, čerstvý tovar, pohodlie blízkosti predajní a dlhšiu otváraciu dobu. To všetko spĺňajú tzv. convenience stores (angl. pohodlné, výhodné obchody), ktorých reprezentantom je práve CENT Supermarket CBA. Pri tvorbe jeho vizuálnej identity bola využitá profesionálna agentúra a výsledný produkt vzišiel z riadneho tendra.
„Supermarket CENT je dôkazom, že príťažlivý dizajn a vybavenie predajní spĺňajúce prísne štandardy a trendy moderného maloobchodu nie sú len výsadou nadnárodných spoločností a veľkých miest. Našou ambíciou je priniesť vyššiu kultúru nakupovania a starostlivo vybraný sortiment do menších okresných miest a regiónov,“ potvrdzuje V. Kocúrek.
CENT Supermarket CBA je jedným z troch formátov v sieti, ktorá má dnes 334 predajní. CBA POTRAVINY, DISKONT CBA a CENT Supermarket CBA dopĺňa ešte štvrtý formát, unikátny festivalový supermarket FEST Market CBA. Špeciálne projektovaný a modelovaný CENT Supermarket, ktorý má racionálne sekčné členenie predajného priestoru a nové grafické dizajnové prvky, je nastavený vždy na mieru zvolenému obchodnému priestoru. Je a bude tiež kľúčovým nájomcom v sieti nákupných centier KOCKA.