Prostriedky na investíciu v hodnote 1,13 milióna eur pochádzajú predovšetkým z podnikateľskej činnosti, najmä za zmluvnú údržbu 460 km vozoviek I. triedy Slovenskej správy ciest.
Autor TASR
Liptovský Mikuláš 12. júna (TASR) – Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja (SC ŽSK) pokračuje v postupnej obnove vozidiel zimnej údržby. Do každého z piatich závodov dnes oficiálne pribudlo po jednom modernom posýpači.
Prostriedky na investíciu v hodnote 1,13 milióna eur pochádzajú predovšetkým z podnikateľskej činnosti, najmä za zmluvnú údržbu 460 km vozoviek I. triedy Slovenskej správy ciest.
„Keď sme pred pár rokmi zlučovali jednotlivé závody do jednej organizácie s právnou subjektivitou, naša vízia bola, že postupne budú schopné vytvárať svojou činnosťou zdroje na obnovu strojového parku. Veľmi sa teším, že už sme v takomto štádiu. Je to dôkazom toho, že nemusí byť všetko privátne, čo sa dokáže obnovovať a byť životaschopné,“ skonštatoval predseda ŽSK Juraj Blanár.
SC ŽSK sa podľa jej riaditeľa Ivana Fábryho stará v prvom rade o 1.440 km svojich ciest II. a III. triedy. „Každý jeden nový mechanizmus sa počíta. Celkovo máme 120 posýpačov a nových by sme určite privítali viac. No musíme byť realisti a ísť cestou takejto postupnej obnovy. Aj tak sa nám už podarilo znížiť takmer na polovicu priemerný vek našich vozidiel, ktorý sa prednedávnom pohyboval až na úrovni 35 rokov,“ vysvetlil.
„O cestároch zvyknú neprajníci hovoriť, že v zime spia a v lete zavadzajú, ale nie je to celkom tak. Verím, že aj táto pokračujúca investícia do obnovy presvedčí širokú verejnosť, ktorá nás má neustále pod drobnohľadom a vyžaduje čo najvyššiu kvalitu celoročnej údržby ciest, že sa o to v náročných prírodných podmienkach severného Slovenska dennodenne usilujeme,“ dodal riaditeľ liptovského závodu SC ŽSK Július Bačkor.
Prostriedky na investíciu v hodnote 1,13 milióna eur pochádzajú predovšetkým z podnikateľskej činnosti, najmä za zmluvnú údržbu 460 km vozoviek I. triedy Slovenskej správy ciest.
„Keď sme pred pár rokmi zlučovali jednotlivé závody do jednej organizácie s právnou subjektivitou, naša vízia bola, že postupne budú schopné vytvárať svojou činnosťou zdroje na obnovu strojového parku. Veľmi sa teším, že už sme v takomto štádiu. Je to dôkazom toho, že nemusí byť všetko privátne, čo sa dokáže obnovovať a byť životaschopné,“ skonštatoval predseda ŽSK Juraj Blanár.
SC ŽSK sa podľa jej riaditeľa Ivana Fábryho stará v prvom rade o 1.440 km svojich ciest II. a III. triedy. „Každý jeden nový mechanizmus sa počíta. Celkovo máme 120 posýpačov a nových by sme určite privítali viac. No musíme byť realisti a ísť cestou takejto postupnej obnovy. Aj tak sa nám už podarilo znížiť takmer na polovicu priemerný vek našich vozidiel, ktorý sa prednedávnom pohyboval až na úrovni 35 rokov,“ vysvetlil.
„O cestároch zvyknú neprajníci hovoriť, že v zime spia a v lete zavadzajú, ale nie je to celkom tak. Verím, že aj táto pokračujúca investícia do obnovy presvedčí širokú verejnosť, ktorá nás má neustále pod drobnohľadom a vyžaduje čo najvyššiu kvalitu celoročnej údržby ciest, že sa o to v náročných prírodných podmienkach severného Slovenska dennodenne usilujeme,“ dodal riaditeľ liptovského závodu SC ŽSK Július Bačkor.