Vo verejnej časti letiska sa tak bude od polovice júna do konca septembra pohybovať osem brigádnikov - študentov stredných a vysokých škôl, ktorí budú označení tričkami s nápisom Rád/rada Vám pomôžem.
Autor TASR
Bratislava 13. júna (TASR) - Na bratislavskom letisku Milana R. Štefánika budú opäť aj počas tohtoročnej letnej sezóny pomáhať turistom informátori. Vo verejnej časti letiska sa tak bude od polovice júna do konca septembra pohybovať osem brigádnikov - študentov stredných a vysokých škôl, ktorí budú označení tričkami s nápisom "Rád/rada Vám pomôžem".
"Letisko M. R. Štefánika tak chce ešte nad rámec svojej 24-hodinovej informačnej služby pomôcť cestujúcim s ich orientáciou na letisku, s informáciami o časoch odletov, o čase otvorenia registrácie na odlet, či o prepravných podmienkach leteckých spoločností," vymenovala hovorkyňa letiska Veronika Ševčíková.
Práve v čase dovolenkovej sezóny sa totiž na letisku nachádzajú pasažieri, ktorí sa letecky prepravujú prvý raz, alebo len výnimočne. Medzi najčastejšie otázky ľudí, ktoré kladú informátorom, patria napríklad také, na ktorý check-in pult sa treba ísť registrovať, alebo kde sa nachádza bezpečnostná kontrola. Zaujímajú sa tiež aj o to, ktoré predmety môžu mať v batožine, či na limity tekutín a podobne.
Okrem brigádnikov je cestujúcim podľa Ševčíkovej k dispozícii 24 hodín denne Centrálna informačná služba v odletovej hale letiska, na ktorú sa môžu ľudia obrátiť osobne alebo telefonicky na čísle 02/3303 3353 či e-mailom na adrese info@bts.aero s akýmikoľvek otázkami týkajúcimi sa odletov či príletov na letisko v Bratislave.
"Rovnako sa v priestoroch terminálu nachádzajú telefóny – pevné linky s číslom 3353, na ktoré môže cestujúci zavolať v prípade, že sa nachádza za bezpečnostnou kontrolou a potrebuje sa informovať napríklad o čísle nástupnej brány," doplnila hovorkyňa. Informácie o letoch, nástupných bránach tiež možno podľa nej nájsť na informačných tabuliach na mnohých miestach v celom termináli.
"Letisko M. R. Štefánika tak chce ešte nad rámec svojej 24-hodinovej informačnej služby pomôcť cestujúcim s ich orientáciou na letisku, s informáciami o časoch odletov, o čase otvorenia registrácie na odlet, či o prepravných podmienkach leteckých spoločností," vymenovala hovorkyňa letiska Veronika Ševčíková.
Práve v čase dovolenkovej sezóny sa totiž na letisku nachádzajú pasažieri, ktorí sa letecky prepravujú prvý raz, alebo len výnimočne. Medzi najčastejšie otázky ľudí, ktoré kladú informátorom, patria napríklad také, na ktorý check-in pult sa treba ísť registrovať, alebo kde sa nachádza bezpečnostná kontrola. Zaujímajú sa tiež aj o to, ktoré predmety môžu mať v batožine, či na limity tekutín a podobne.
Okrem brigádnikov je cestujúcim podľa Ševčíkovej k dispozícii 24 hodín denne Centrálna informačná služba v odletovej hale letiska, na ktorú sa môžu ľudia obrátiť osobne alebo telefonicky na čísle 02/3303 3353 či e-mailom na adrese info@bts.aero s akýmikoľvek otázkami týkajúcimi sa odletov či príletov na letisko v Bratislave.
"Rovnako sa v priestoroch terminálu nachádzajú telefóny – pevné linky s číslom 3353, na ktoré môže cestujúci zavolať v prípade, že sa nachádza za bezpečnostnou kontrolou a potrebuje sa informovať napríklad o čísle nástupnej brány," doplnila hovorkyňa. Informácie o letoch, nástupných bránach tiež možno podľa nej nájsť na informačných tabuliach na mnohých miestach v celom termináli.