JD.com aj konkurenčný gigant Alibaba ohlásili medziročný rast predaja počas najväčšieho čínskeho nákupného festivalu Singles'Day, ktorý sa uskutočnil 11. novembra.
Autor TASR
Peking 15. novembra (TASR) - Čínsky internetový obchod JD.com zaznamenal 3. štvrťroku 2023 výrazný nárast zisku, keďže problémy s dodávateľskými reťazcami sa zmiernili. Ale jeho tržby zaostali za odhadmi analytikov. TASR o tom informuje na základe správy Reuters a RTTNews.
Spoločnosť vykázala za tri mesiace do konca septembra 2023 čistý zisk 7,94 miliardy jüanov (1,01 miliardy eur), čo bolo o 33,1 % viac ako 5,96 miliardy CNY v rovnakom období predchádzajúceho roka. Prispel k tomu aj jednorazový príjem z dlhodobých investícií so zmenou reálnej hodnoty.
Upravený zisk bez mimoriadnych položiek vzrástol na 10,6 miliardy CNY z 10 miliárd CNY v minulom roku. Upravený zisk po prepočítaní na akciu dosiahol 6,70 CNY.
Tržby spoločnosti sa zvýšili o 1,7 % na 247,7 miliardy CNY z vlaňajších 243,5 miliardy CNY, zatiaľ čo analytici očakávali tržby 249,26 miliardy CNY.
JD.com aj konkurenčný gigant Alibaba ohlásili medziročný rast predaja počas najväčšieho čínskeho nákupného festivalu Singles'Day, ktorý sa uskutočnil 11. novembra.
Podľa externého poskytovateľa údajov Syntun bol však kumulatívny hrubý objem tovaru (GMV) naprieč hlavnými tradičnými platformami čínskeho elektronického obchodu vrátane Tmall spoločnosti Alibaba, JD.com a Pinduoduo z PDD Holdings 923,5 miliardy CNY, čo predstavuje pokles o 1 % oproti predchádzajúcemu roku.
(1 EUR = 7,8171 CNY)
Spoločnosť vykázala za tri mesiace do konca septembra 2023 čistý zisk 7,94 miliardy jüanov (1,01 miliardy eur), čo bolo o 33,1 % viac ako 5,96 miliardy CNY v rovnakom období predchádzajúceho roka. Prispel k tomu aj jednorazový príjem z dlhodobých investícií so zmenou reálnej hodnoty.
Upravený zisk bez mimoriadnych položiek vzrástol na 10,6 miliardy CNY z 10 miliárd CNY v minulom roku. Upravený zisk po prepočítaní na akciu dosiahol 6,70 CNY.
Tržby spoločnosti sa zvýšili o 1,7 % na 247,7 miliardy CNY z vlaňajších 243,5 miliardy CNY, zatiaľ čo analytici očakávali tržby 249,26 miliardy CNY.
JD.com aj konkurenčný gigant Alibaba ohlásili medziročný rast predaja počas najväčšieho čínskeho nákupného festivalu Singles'Day, ktorý sa uskutočnil 11. novembra.
Podľa externého poskytovateľa údajov Syntun bol však kumulatívny hrubý objem tovaru (GMV) naprieč hlavnými tradičnými platformami čínskeho elektronického obchodu vrátane Tmall spoločnosti Alibaba, JD.com a Pinduoduo z PDD Holdings 923,5 miliardy CNY, čo predstavuje pokles o 1 % oproti predchádzajúcemu roku.
(1 EUR = 7,8171 CNY)