Významní čínski predajcovia ako JD.com a Alibaba sa viac zameriavajú na zľavy a tovary s nižšími cenami, keďže čínski spotrebitelia sú pri výdavkoch opatrnejší.
Autor TASR
Peking 15. augusta (TASR) - Čínsky internetový obchod JD.com vo štvrtok oznámil, že v 2. štvrťroku 2024 zaznamenal nárast zisku. Prispelo k tomu zníženie cien, ktoré prilákalo na jeho platformu spotrebiteľov citlivých na výdavky. TASR o tom informuje na základe správ Reuters a RTTNews.
Významní čínski predajcovia ako JD.com a Alibaba sa viac zameriavajú na zľavy a tovary s nižšími cenami, keďže čínski spotrebitelia sú pri výdavkoch opatrnejší.
Čistý zisk JD.com pripadajúci bežným akcionárom v 2. štvrťroku 2024 vzrástol na 12,6 miliardy jüanov (1,60 miliardy eur) zo 6,6 miliardy CNY v rovnakom období minulého roka.
Upravený zisk na akciu sa zvýšil o 73,7 % na 9,36 CNY z 5,39 CNY/akcia pred rokom. Tento výsledok prekonal odhady analytikov, ktorí očakávali zisk 6,07 CNY na akciu.
Celkové tržby spoločnosti vzrástli v 2. štvrťroku o 1,2 % na 291,40 miliardy CNY, zatiaľ čo analytici odhadovali, že dosiahnu 292,89 miliardy CNY.
(1 EUR = 7,8816 CNY)
Významní čínski predajcovia ako JD.com a Alibaba sa viac zameriavajú na zľavy a tovary s nižšími cenami, keďže čínski spotrebitelia sú pri výdavkoch opatrnejší.
Čistý zisk JD.com pripadajúci bežným akcionárom v 2. štvrťroku 2024 vzrástol na 12,6 miliardy jüanov (1,60 miliardy eur) zo 6,6 miliardy CNY v rovnakom období minulého roka.
Upravený zisk na akciu sa zvýšil o 73,7 % na 9,36 CNY z 5,39 CNY/akcia pred rokom. Tento výsledok prekonal odhady analytikov, ktorí očakávali zisk 6,07 CNY na akciu.
Celkové tržby spoločnosti vzrástli v 2. štvrťroku o 1,2 % na 291,40 miliardy CNY, zatiaľ čo analytici odhadovali, že dosiahnu 292,89 miliardy CNY.
(1 EUR = 7,8816 CNY)