V 1. štvrťroku sa zvýšil predaj základnej značky Daimlera o 6 %. Bol to najsilnejší štvrťrok v histórii koncernu.
Autor TASR
Stuttgart 6. apríla (TASR) - Nemeckej automobilke Daimler sa darí zvyšovať v Číne predaj svojej hlavnej značky Mercedes-Benz. V marci ich na svetovom trhu predala 250.444 kusov. Medziročne ich bolo viac o 2,8 %. Vedenie koncernu o tom informovalo v piatok. V Číne však dosiahol prírastok predaja mercedesov 17,2 %. V Nemecku záujem o ne vzrástol len o 1,3 % a v USA dokonca klesol.
V 1. štvrťroku sa zvýšil predaj základnej značky Daimlera o 6 %. Bol to najsilnejší štvrťrok v histórii koncernu.
Stuttgarťanom však najviac rastie odbyt mestského úžitkového vozidla (SUV). V 1. štvrťroku 2018 sa ich predalo o 12,5 % viac než pred rokom. Ich podiel na celkovom predaji automobilky dosiahol takmer 36 %.
V 1. štvrťroku sa zvýšil predaj základnej značky Daimlera o 6 %. Bol to najsilnejší štvrťrok v histórii koncernu.
Stuttgarťanom však najviac rastie odbyt mestského úžitkového vozidla (SUV). V 1. štvrťroku 2018 sa ich predalo o 12,5 % viac než pred rokom. Ich podiel na celkovom predaji automobilky dosiahol takmer 36 %.