Deichmann v roku 2017 predal celkovo 176,6 milióna párov topánok a utŕžil 5,8 miliardy eur.
Autor TASR
Essen 24. decembra (TASR) - Najväčší nemecký predajca topánok Deichmann vidí na domácom trhu len obmedzené možnosti ďalšej expanzie. "Tu sme zrejme dosiahli hranice rastu," povedal šéf firmy Heinrich Deichmann pre týždenník Welt am Sonntag. Spoločnosť chce preto viac investovať v zahraničí a do expanzie sietí predajní. V Nemecku sa zameria skôr na modernizáciu a optimalizáciu filiálok.
Deichmann podobne ako celá módna branža zápasí s dôsledkami neobvykle dlhého a teplého leta. "Časť spotreby sa preto vôbec neuskutočnila, najmä však z hľadiska uzatvorených topánok a čižiem," skonštatoval Deichmann. Vďaka otvoreniu nových prevádzok však firma aj v tomto roku počíta s rastom.
Deichmann v roku 2017 predal celkovo 176,6 milióna párov topánok a utŕžil 5,8 miliardy eur. V Nemecku dosiahli tržby 2,3 miliardy eur. V budúcom roku chce spoločnosť otvoriť svoju prvú filiálku v Dubaji a mieni sa dostať aj na čínsky trh, kde však spočiatku spustí len online predaj.
Deichmann podobne ako celá módna branža zápasí s dôsledkami neobvykle dlhého a teplého leta. "Časť spotreby sa preto vôbec neuskutočnila, najmä však z hľadiska uzatvorených topánok a čižiem," skonštatoval Deichmann. Vďaka otvoreniu nových prevádzok však firma aj v tomto roku počíta s rastom.
Deichmann v roku 2017 predal celkovo 176,6 milióna párov topánok a utŕžil 5,8 miliardy eur. V Nemecku dosiahli tržby 2,3 miliardy eur. V budúcom roku chce spoločnosť otvoriť svoju prvú filiálku v Dubaji a mieni sa dostať aj na čínsky trh, kde však spočiatku spustí len online predaj.